پرسپولیس نیوز :  تلاش‌ کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس برای جلوگیری از اعتضاب برخی از بازیکنان بی‌فایده بود.

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر اعتصاب برخی از بازیکنان این تیم قرار گرفت.

برخی از سرخپوشان در حالی به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند که رضا نورمحمدی، محسن بنگر و برانکو مخالف این مسئله بودند و تلاش زیادی برای جلوگیری از این اتفاق کردند و از اعتصاب‌کنندگان خواستند امروز تمرین کنند و فردا با مسئولان باشگاه حرف بزنند اما آنها حتی به حرف سرمربی خود نیز گوش ندادند.

 

محسن بنگر، رضا نورمحمدی و محمد انصاری از بازیکنان خواستند که تمرین خود را ادامه دهند اما 5 بازیکن به هیچ وجه این موضوع را قبول نکردند و حتی درگیری لفظی بین این چند بازیکن با محسن بنگر به وجود آمد.

 

دقایقی بعد و پس از تماسی که مسوولان باشگاه با  ترکاشوند گرفتند او سریعا به محل تمرین آمد. چند دقیقه ای با بازیکنان صحبت کرد و حتی رقمی که قرار بود چند روز آینده به حساب آنها واریز شود نیزبه آنها گفت اما این پنج بازیکن این موضوع را نپذیرفتند.

 

محمود خوردبین نیز چند دقیقه ای با این چند بازیکن صحبت کرد و از آنها خواست که به خاطر حساسیت وضعیت فعلی تیم این کار را نکنند اما این بازیکنان قبول نکردند.

نفراتی همچون مهدی طارمی، سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن مسلمان و امید عالیشاه اعلام کردند تا زمانی که پول دریافت نکنند، تمرین نخواهند کرد.

در ادامه اتفاقات امروز تمرین پرسپولیس ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه به جمع بازیکنان معترض رفت و از آنها درخواست کرد که تمرن کنند تا جو تیم برهم نریزد اما این نفرات اعتنایی به صحبت‌های ترکاشوند نکردند.

پس از این مسائل، نورمحمدی و بنگر به همراه بازیکنان خارجی به انجام تمرینات مورد نظر پرداختند. همچنین باشگاه، اعتصاب‌کنندگان را به فراخواند تا با آنها صحبت کند که در همین باره نفرات اعتصاب کننده جلسه‌ای برگزار کردند تا برای حضور یا عدم حضور در محل باشگاه به نتیجه برسند.

اعتراض و عصبانیت لیدرها نیز در نوع خود جالب بود. آنها از بازیکنان اعتصاب کننده به شدت ناراحت بودند و عنوان می‌کردند که کار این بازیکنان به تیم ضربه می‌زند و پرسپولیس را به حاشیه می‌برد.

 

این اتفاق در این روزها افتاد که دوباره هواداران با تیم آشتی کرده اند و تیم در کورس قهرمانی حضور دارد. این که بازیکنان حق دارند پول های خود را بگیرند و باشگاه به حق و حقوق خود عمل کند؛ درست اما آیا واقعا الان زمان مناسبی برای این کار است؟ آن هم در شرایطی که اکثریت قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و خیلی هایشان این پشتوانه تماشاگر را ندارند ولیدست به اعتصاب نمی زنند.

این مساله هم به کنار. امروز چیزهایی خبرنگاران و هواداران حاضر در درفشی فر دیدند که واقعا تعجب آور بود. اینکه مهدی طارمی سر به زیر، کم حرف، ساده و بی ریای پرسپولیس حرکاتی انجام داد و حرف هایی زد که هیچ کس هنوز هم باور نمی کند. این بازیکن که امسال و در حال حاضر آقای گل لیگ است با صدای بلند از حضور خبرنگاران در تمرین شاکی بود و می گفت من بزرگ پرسپولیس هستم. دوستانی هم همان طور که در تصاویر می بینید دنباله روی او بودند و در اعتصاب کمکش می کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)