پرسپولیس نیوز : سردبیر روزنامه گل به اظهارات هافبک تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.

مجید کوهستانی در واکنش به اظهارات محسن مسلمان گفت: روزنامه گل بر صحت و درستی مطلب خود اصرار و پافشاری دارد و تاکید می‌کند که این بازیکن شب پیش از بازی با راه‌آهن به سفره‌خانه رفته است. ما اسم این سفره‌خانه را هم می‌دانیم اما در خبرمان اعلام نکردیم.

وی ادامه داد: مسلمان گفته که قوه تخیل ما خوب کار می‌کند اما باید بگویم که ظاهرا قوه تخیل خودش خوب کار می‌کند چرا که ما در خبرمان نگفتیم وی قلیان کشیده اما این بازیکن در مصاحبه‌اش اعلام کرده که «مگر من قلیان می‌کشم؟» حال سوال من این است که مگر در سفره‌خانه شام نمی‌خورند؟ این در حالی است که پیش از این عکس‌های قلیان کشیدن این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده بود که البته ما آنها را منتشر نکردیم.

سردبیر روزنامه گل عنوان کرد: مسلمان ساعت 23 شب قبل از بازی با راه‌آهن به آن سفره خانه رفت و با افراد زیادی عکس یادگاری انداخت به طوری که به دلیل ازدحام جمعیت درِ سفره خانه بسته شد. به هر حال این خبر کاملا درست است و ما آمادگی پاسخگویی در هر مرجعی را داریم اما اگر مسلمان حرفش را درباره اینکه ما نوشته‌ایم او قلیان کشیده است، ثابت نکند حق پیگیری حقوقی و قضایی برای ما محفوظ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)