پرسپولیس نیوز :اگیشه ملیکوویچ گفت: پرسپولیس مشکلات بسیار زیادی را در زمین به ما وارد کرد و حملات خطرناکی را هم روی دروازه ما داشتند.

پرسپولیس دیشب در دیداری دوستانه با نتیجه ۳-۰ به تیم لیگ برتری استال اوکراین باخت تا اولین شکست خود را در اردوی کیف تجربه کرد.

پس از این مسابقه سرمربی تیم استال که تیمش را برای آغاز رقابت هیا لیگ برتر اوکراین حاضر می کند و این دیدار آخرین مسابقه دوستانه پیش از آ؛از این رقابت ها بود اظهار داشت: به بازیکنان تیمم بابت بازی امروزشان تبریک می گویم. آنها با اعتماد به نفس بالایی در زمین ظاهر شدند و موفق شدند به برتری برسند. ما سعی کردیم در این مدت اعتما به نفس را به نفرات جوان و با تجربه مان تزریق کنیم و این کار سختی بود.

اگیشه ملیکوویچ در ادامه درباره پرسپولیس تصریح کرد: من با برد امروز بسیار نسبت به آینده خوشبین شدم. حریف جدی و سرسختی را شکست دادیم. آنها کمک کردند تا فشار زیادی به تیم ما وارد شود. پرسپولیس مشکلات بسیار زیادی را در زمین به ما وارد کرد و حملات خطرناکی را هم روی دروازه ما داشتند. اما ما توانستیم به خوبی با تاکتیک هایمان راه آنها را ببندیم. امیدوارم بازیکنانم با این برد به اینخودباوری برسند که چگونه باید مقابل رقبای سخت تر مبارزه کنند.

سرمربی استال در پایان گفت: تیم من مشکلاتی داشت که آنها را دیدم. دقیق با جزئیات درباره این مشکلات حرف نمی زنم و باید آنها را درون تیمی حل کنم. پیش از آغاز رقابت های لیگ سعی می کنم خیلی از مشکلات را حل کنم. ما این مشکلات را حل می کنیم اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما در مسیر درستی قرار داریم و فقط محتاج زمان هستیم. باید سخت کار کنیم. خیلی سریع نه اما در طول مسابقات لیگ اثبات می کنیم که جزو تیمهای شایسته حضور در این رقابت ها هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)