پرسپولیس نیوز : امیدهای پرسپولیس در آخرین دقایق بازی، پیروزی را با نتیجه تساوی عوض کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امیدهای پرسپولیس که در دیدار روز شنبه خود با گل زارعی تا دقایق پایانی از حریف خود، تیم عقاب پیش بودند در آخرین لحظات بازی روی یک اتفاق با گل به خودی دو امتیاز بازی را از دست دادند.

سرمربی امیدهای پرسپولیس درباره این بازی گفت: پیروزی را با یک اتفاق از دست دادیم در حالی که بسیاری از بازیکنان عقاب در واقع در لیگ دسته یک کشور بازی می‌کنند. مدافعان ما هم خوب عمل کردند و روی این صحنه یک بدشانسی کار دست ما داد. در حال حاضر در رتبه هشتم جدول هستیم اما دلم می‌خواهد هر کس به حرف‌های من شک دارد، بیاید تا فیلمی که از اشتباهات داوری داریم را ببیند. چه پنالتی‌هایی که برای ما نگرفتند و چه پنالتی‌هایی که برای حریفان گرفتند و پنالتی نبود. حتی توپ ما وارد دروازه هم شد و قبول نکردند. اینها امتیازات زیادی را از ما گرفت.

وی ادامه داد: با این وجود خیلی محکم و مطمئن می‌گویم این تیم را آخر فصل به عنوان یکی از سه تیم برتر تحویل می‌دهم همانطور که در گذشته هم اینطور بود اما مهمتر از نتیجه، بازیکنان زیادی را تحویل باشگاه خواهیم داد و اصولا فلسفه کار در رده های پایه همین است.

مجید نائینی خاطرنشان کرد: البته باید بگویم جای تاسف دارد که این بازیکنان را باشگاه‌ها با صرف هزینه و زمان کشف می‌کنند و پرورش می‌دهند، اما بسیاری مواقع دیگران از این محصول استفاده می‌کنند. همین حالا تیمی مثل مقاومت به خاطر بحث سربازی از محصول تلاش مربیانی مثل من و باشگاه‌های دیگر بهره می‌گیرند.

سرمربی امیدهای پرسپولیس تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم امیدواریم شرایط داوری‌ها بهبود یابد. از سوی دیگر نیم فصل دوم هم، نیم فصل متفاوتی برای تیم ما خواهد بود. چند بازیکن مصدوم داشتیم که می‌رسند. چند بازیکن هم در میانه راه به ما اضافه شدند که جا افتاده‌اند و روند صعودی تیم آغاز شده است.

نائینی درباره بازی برابر صدرنشین رقابت‌های امیدها گفت: اگر اسیر حوادث نشویم و داوری مشکل نداشته باشد برای پیروزی به این بازی می‌رویم.

گفتنی است؛ بازی پرسپولیس – مقاومت ساعت 15 روز چهارشنبه در زمین پنج آذر برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)