سرمربی تیم فوتبال تایلند گفت: سبک فوتبال ایران اروپایی است.

به گزارش فارس،جاتوراپاتوراپونگ در نشست خبری پایان مسابقه تیم های ملی ایران و تایلند اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم عملکرد مطلوبی داشتند، اما از قضاوت داور قطری متضرر شدیم. اگر چه داور می‌توانست یک پنالتی برای ایران بگیرد، اما وی با سوت‌هایش به ضرر ما قضاوت کرد.فکر می کنم چون داور همسایه ایران است، AFC نباید او را به عنوان داور این دیدار انتخاب می کرد. البته بازیکنان تیم ایران هم خطاهایی را مرتکب می‌شدند که داور باید به آنها کارت زرد نشان می‌داد که نداد.

وی در مورد اینکه تایلند بعد از گل خوردن بهتر بازی کرد و چرا از ابتدا اینگونه بازی نکرد، گفت: آمده بودیم حداقل یک امتیاز بگیریم یا سه امتیاز هم بگیریم و شانس‌مان را برای صعود نهایی کنیم و به بازی برگشت امیدوار باشیم. می‌خواستیم یک امتیاز بگیریم اما نشد. بازهم ناامید نیستیم. به بازی برگشت فکر می‌کنیم و در تایلند باید از شانس‌های خودمان استفاده کنیم. امروز 15 دقیقه خوب بازی کردیم و در تایلند هم باید مثل 10- 15 دقیقه‌ای آخر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی تایلند گفت: ایران تیم خوبی است و سبک اروپایی در تیم ایران دیده می‌شود و خیلی از بازیکنانش در اروپا هم بازی کرده‌اند.

دیدار تیم های ملی ایران و تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های 2015 آسیا با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)