پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها با تدارک ویژه برای دربی آمده بودند تا با چند گل برنده شوند ولی در حالی که سه، چهار بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم، باید در همان نیمه اول با تعداد گل بیشتر به رختکن می‌رفتیم.

مجید پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: ما در حالی وارد بازی دربی شدیم که چند بازیکن خودمان را نداشتیم. علی فتح‌اله‌زاده و حسین ابرقویی‌نژاد محروم بودند. دو، سه بازیکن مصدوم مثل نوید صبوری را هم که چند هفته‌ای است نداریم. استقلال هم از تیم‌های بالای جدول بود و تصور بعضی کارشناسان این بود که بازی یک طرفه خواهد شد اما اینطور نبود. نیمه اول را خیلی خوب بازی کردیم. حتی می‌توانستیم چهار گل بزنیم. استقلال در نیمه دوم به بازی مستقیم روی آورد و داور هم برای آنها یک پنالتی گرفت که سختگیرانه بود اما بهترین بازیکنشان توپ را خراب کرد. در طول بازی، امیر قاسمی یک توپ هم به تیر دروازه استقلال کوبید و در کل شایسته این برتری بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی دربی نشان داد، سرخپوشان جوان می‌توانند در مکان بالاتری قرار بگیرند، ادامه داد: ما با بداقبالی‌هایی روبرو شدیم. در همان بازی با سایپا از نظر فنی در سطح بالاتری بودیم. چهار بر سه باختیم در حالی که آنها سه گل را روی ضربه ایستگاهی زدند. در جریان بازی 10 نفره شدیم و گل چهارم را وقتی دریافت کردیم که 9 نفره بودیم. حالا این تیم در صدر جدول است. یکی از بازیکنان مصدوم ما همین امیر قاسمی بود که برای این دو بازی برگشت، دو تا به سایپا زد و یکی هم به استقلال زد. بقیه هم که برسند، تیم قدرتمندی داریم و قطعا در تیم فصل دوم نتایج خیلی بهتری می‌گیریم.

پروین درباره شرایط بازی دربی گفت: بعد از اتفاقاتی که در بازی امیدها روی داد. بازی به ورزشگاه دستگردی رفت و استقبال خوبی از وی، مسوولان تیم میزبان انجام شد. به ما و بازیکنان تیم گل دادند و جو خوبی بود. خودشان هم تدارک ویژه‌ای دیده بودند. فکر کنم در اردو بودند و با اتوبوس آمدند. کلی تدارک دیده بودند که با اختلاف چند گل ببرند ولی بچه‌های ما واقعا غیرتمندانه بازی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)