مرجع خبری پرسپولیس : اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تشکیل جلسه دادند.

امروز ساعت 5 بعدازظهر، کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه خواهد داد و بالاخره سرمربی این تیم را انتخاب خواهند کرد. داستان انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که کم کم در حال تبدیل به افسانه هزار و یک شب است، احتمالا امروز در جلسه ساعت 5 عصر، به پایان خود می رسد و یکی از اخبار داغ فوتبال ایران به سرانجام خود می رسد.

 در یک ماه اخیر دامنه نام هایی که برای سرمربیگری باشگاه پرسپولیس عنوان شد، بسیار گسترده بود و از مجید جلالی تا تاپ مولر را در برمی گرفت. اما در هفته اخیر تمرکز اخبار روی آمدن برانکو ، بلوخین و استویچکف بود که به گفته عباس انصاریفر بخت بلوخین بیشتر از دو نفر دیگر است.

قصه ادامه دار انتخاب سرمربی پرسپولیس که در جایی با تهدید برانکو نزدیک بود به یک قصه جنایی تبدیل شود، از آن قصه هایی ست که امکان رخ دادنش فقط در فوتبال ایران می رود. در حالی که تنها 15 روز به آغاز رقابت های لیگ برتر مانده ، پرسپولیس بدون سرمربی و با حضور حسین عبدی و احمدرضا عابدزاده به تمرینات خود در کشور ترکیه ادامه می دهد و کمیته فنی و مدیریت این باشگاه کماکان به دنبال گزینه نهایی سرمربیگری این تیم است.به هر صورت جلسه امروز ساعت 5 بعدازظهر هم امکان دارد مثل دیگر وعده های مدیر باشگاه پرسپولیس، یکی از آن وعده های پوچ باشد که در انتهایش هیچ اتفاق رخ ندهد و نه کسی بیاید و نه کسی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)