مرجع خبری پرسپولیس : سرنوشت قرارداد پرسپوليس با آل اسپورت

حاج‌آقا حصاري كه دوست نزديك عباس انصاري‌فرد است، وظيفه تهيه لباس پرسپوليس را بر دوش دارد

آل اسپورت ، كمپاني آلماني توليد كننده لباس هاي ورزشي، حدود سه ماه است كه همكاري خود با باشگاه پرسپوليس را قطع كرده است، اين در حالي است كه يك سال از قرارداد دوطرف باقي مانده است. اين كمپاني كه درزمان مديريت حبيب كاشاني، با قراردادي خوب، علاوه بر تامين لباس پرسپوليس، مبلغي هم به اين باشگاه مي‌پرداخت، امسال فقط با استقلال همكاري مي‌كند كه علت آن، قانونمداري مدير اين تيم ذكر شده است.

اما پرسپوليسي‌ها در شرايطي در تركيه تمرين مي‌كنند كه پيراهنشان، با مارك حصاري تزيين شده است. حصاري يكي از قديمي‌ترين توليدكنندگان لباس ورزشي در ايران است كه بعد از موفقيت در دهه 60، به مرور جاي خود را به كمپاني‌هاي ديگري مثل مجيد، شكاري، نهنگي، دايي و… داد. حاج‌آقا حصاري رئيس اين شركت كه دوست نزديك عباس انصاري‌فرد است، در حالي وظيفه تهيه لباس پرسپوليس را بر دوش دارد كه هيچ تماسي با آل اسپورت براي تمديد قرارداد انجام نگرفته است و اين شركت به‌دليل اختلافات و مسائل سال گذشته و نقض مكرر توافق‌نامه، علاقه‌اي به اين كار ندارد و به‌نظر مي‌رسد پرسپوليس امسال بايد خود را به دست طراحان شركت حصاري بسپارد.

اين در حالي است كه در آن سوي دنيا،

 تيم اينترميلان در مراسم جشن پيراهن خود، در آمريكا ضمن تجديد قرارداد با نايكي، ميليون‌ها دلار از اين قرارداد به جيب زد. اصولا پيراهن و فروش آن يكي از مهمترين بخش‌هاي تجاري هر باشگاه است كه متاسفانه در ايران كاملا به فراموشي سپرده شده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)