پرسپولیس نیوز : جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه هیچ محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال نمی شود،گفت: ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیمه سنگین است.

سرهنگ جمال بذرافشان  اظهار داشت: تاکنون 45 هزار تماشاگر 77 دربی پایتخ وارد ورزشگاه شده اند و هیچ مشکل ترافیکی گزارش نشده است. ماموران پلیس از ساعت 6 صبح در مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر شده اند و در حال تلاش برای تسهیل ترافیک هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در اطراف ورزشگاه و مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیمه سنگین است اما با این وجود تماشاگران در حال ورود به پارکینگ ها هستند. با همکاری مسئولان ورزشگاه تمام پارکینگ ها از صبح امروز باز بوده تا تماشاگرانی که با وسیله نقلیه شخصی در ورزشگاه حاضر می شوند بتوانند بدون دغدغه خودرو خود را پارک کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران افزود: هیچ محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه اعمال نمی شود و پلیس راهور تا تخلیه کامل ورزشگاه پس از بازی و روان شدن ترافیک در محل حضور دارند.

به گفته بذرافشان پارکینگهای اتوبوسها و مینی بوس نیز مشخص شده و هرگونه پارک حاشیه ای در خیابانهای اطراف ورزشگاه ممنوع است. پلیس خودروهای متخلف را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)