مرجع خبری پرسپولیس : سيف‌الله دميرچي از برگزاري اردوي تداركاتي در دوبي خبر داد و افزود: باشگاه پرسپوليس روي جام رمضان حساب كرده بود كه متاسفانه اين مسابقات لغو شد، به همين دليل سعي كرديم تا پيش از شروع ليگ يك اردوي تداركاتي را در دهه آخر ماه مبارك رمضان به دبي برويم.


سرپرست تيم فوتسال پرسپوليس تصريح كرد: حبيب كاشاني مذاكراتي را با مديران صدا و سيما انجام داده است و قول مساعد را براي پخش زنده مسابقات پرسپوليس كه در تهران برگزار مي‌شود را گرفته‌ايم.

اما براي مسابقاتي كه در شهرستان‌ها برگزار مي‌شود، در حال مذاكره هستيم.

 

وي همچنين درباره لغو جام رمضان تاكيد كرد: باشگاه پرسپوليس تمام مدارك لازم را براي شركت كردن در اين مسابقات به مسئولان تحويل داده بود و تيم هم آماده حضور در اين جام بود كه به هر حال مسئولان برگزار كننده ترجيح دادند آن را لغو كنند.


دميرچي با بيان اين كه تمام بازيكنان پرسپوليس مثل همه آدم‌ها در ماه مبارك رمضان روزه دارند، عنوان كرد: هيچ مشكلي از بابت روزه دار بودن بازيكنان نداشته‌ايم، البته قبل از شروع ماه مبارك رمضان سعي كرديم كه تمرين را بعد از افطار انجام دهيم، اما متاسفانه شرايط مهيا نشد.


وي در پايان با اشاره به اين كه رقباي اصلي پرسپوليس در فصل 90 تيم‌هاي اصفهاني و همچنين شهيد منصوري هستند، تاكيد كرد: پرسپوليس در اين فصل پتانسيل قهرماني را دارد، اما بعضي از دوستان مي‌گويند به دومي و سومي هم راضي هستيم ، به عقيده من اگر حاشيه‌ها به پرسپوليس اجازه دهد، قهرمان مي شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)