پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آنقدر آماده‌ایم که حاضریم همین فردا با استقلال بازی کنیم.

حسین ابن قاسم در مورد شرایط فولاد گفت: روز گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف نفت آبادان رفتیم که موفق شدیم با تک گل علی کلانتری به پیروزی برسیم. امیدوارم شرایط خوبی که داریم ادامه پیدا کند و در دیدارهای پایانی فصل به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه آیا آماده دیدار مقابل استقلال شده‌اند اظهار داشت: کاملا آماده رویارویی با استقلال هستیم و اگر آنها همین فردا به اهواز بیایند برای انجام مسابقه هیچ مشکلی نداریم.

سرپرست فولاد در مورد اینکه آیا شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد باقی مانده است خاطر نشان کرد: تمام هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، کسب پیروزی در دو مسابقه پایانی اهمیت زیادی دارد و در صورت کسب 6 امتیاز باید منتظر لغزش تراکتور سازی باشیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر برای دیدار مقابل استقلال محروم مصدوم نداریم و با تمامی پتانسیل و توان تیم به میدان می‌رویم.

ابن قاسم در مورد اینکه قرار است دیدار پرسپولیس و سپاهان با یک ربع تاخیر آغاز شود، آیا از این مسئله آسیب نمی‌بینند، گفت: به هر حال به خاطر مهدوی کیا که بازیکن بسیار بزرگ و نازنینی است ما با این مسئله مشکلی نداریم، مهدوی کیا یکی از بزرگان فوتبال ایران است و جا دارد برای انجام بازی خداحافظی این افراد تیم‌های ملی بزرگ اروپایی را به کشورمان دعوت کنیم. به هر حال ما نیز از طرف باشگاه فولاد برای مهدوی کیا آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)