پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس در حالی قرار است فردا راهی پرتغال شود که طی روزهای گذشته با باشگاه پیکان تمرین کرد و حتی با این تیم قرارداد داخلی هم به امضا رسانیده بود.

طبق اعلام مسولان باشگاه پرسپولیس قرار است افشین اسماعیل زاده همراه با حسین کنعانی روز شنبه برای حضور در تمرین تیم بیرامار پرتغال عازم پرتغال شوند اما اسماعیل زاده طی روزهای گذشته با باشگاه پیکان به توافق نهایی برای همراهی این تیم در فصل آینده لیگ یک رسیده بود.

رضا رهقی،سرپرست تیم پیکان در این باره عنوان کرد:اسماعیل زاده طی روزهای گذشته با پیکان تمرین می کرد و  با ما قرارداد داخلی هم امضا کرد اما از آنجاییکه باشگاه پرسپولیس بحث پیشنهاد از پرتغال برای این بازیکن را به ما اعلام کرد،فرهاد کاظمی اجازه داده تا او به این سفر برود.

وی افزود:قرار است در صورتیکه اسماعیل زاده با بیرامار توافق کند در پرتغال بماند و در غیر این صورت به تهران می آید و با ثبت قرارداد رسمی پیکان را در فصل آتی همراهی می کند.

بر اساس اعلام رهقی،پیکان تا به امروز مجید خدابنده لو،بهشاد یاورزاده،کاظم برجلو،محمد برجلو،علی جراح کار،مهدی امیرآبادی و ایمان رزاقی راد را به خدمت گرفته است.

ضمن اینکه محمد رضا طهماسبی،کیوان وحدانی،حیدریه و دیوسالار هم از جمع بازیکنان فصل پیش در این تیم ماندنی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)