شنبه 19 بهمن(20:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : سعداوي: رسيدن کريمي به شهرآورد در هاله اي از ابهام قرار دارد

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متاسفانه کريمي از ناحيه کمر دچار مصدوميت شده و رسيدن او به شهرآورد در هاله اي از ابهام قرار دارد .

“نعيم سعداوي” در خصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعيت تيم بسيار مناسب است و اميدوارم وضعيت جوي نيز به ما اجازه دهد تا بتوانيم به تمرينات خود ادامه دهيم.
وي افزود: متاسفانه کريمي و باقري هنوز دچار مصدوميت هستند و نمي توانند تيم را همراهي کنند، رسيدن هردوي اين بازيکنان به شهرآورد 66 در حال ابهام است.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه توانستيم در ديدار هاي قبل از شهر آورد نتايج دلخواه خود را کسب کنيم، اين موضوع در روحيه بازيکنان ما بسيار تاثير گذار بوده و در روند روبه جلو ما موثر است.
سعداوي درخصوص حضور وينگادا در راس کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس و تاثير انتخاب سرمربي جديد در روحيه بازيکنان تيم اظهار داشت: خوشبختانه بازيکنان به خوبي شرايط تيم را درک کرده اند و با انگيزه هميشگي به تمرينات خود ادامه مي دهند.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شرايط همکاري اش با اين باشگاه پس از حضور سرمربي جديد گفت:

زير مجموعه باشگاه هستم و با درخواست پيرواني به کادر تيم پيوسته ام، منتظر هستم تا سرمربي جديد بيايد تا وضعيتم مشخص شود.
وي افزود: تا زماني که در پرسپوليس هستم تلاش خود را خواهم کرد و هر زماني هم که بخواهند بدون هيچ حاشيه اي از تيم جدا خواهم شد.
سعداوي در خصوص وينگادا اظهار کرد: مربي بزرگي است و کارنامه نسبتا خوبي دارد و فکر مي کنم پس از حضور او در پرسپوليس بيشتر بتوان در خصوص او صحبت کرد.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص همکاري پيرواني با سرمربي جديد تيم گفت: پيرواني مانند يک سرباز در خدمت پرسپوليس است و تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم انجام خواهد داد.
سعداوي تاکيد کرد: از اينکه پيرواني در تيم ماند خوشحالم و فکر مي کنم وي با اين حرکت خود تعصبش به باشگاه را به همگان اثبات کرد.
وي در خصوص وضعيت خليلي و احتمال حضورش در ديدار شهرآورد خاطر نشان کرد: خليلي تمرينات خود با تيم را آغاز کرده است اما به هيچ عنوان نمي تواند در ديدار مقابل استقلال تهران به ميدان برود.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اشاره محروميت توره و اخطار هاي بي موردي که در اين بازيکن در طول فصل دريافت کرده است گفت: متاسفانه توره بازهم اخطار بي دليلي را از داور بازي گرفت، باشگاه بايد هرچه زودتر با اين بازيکن برخورد کند و شرايط حساس تيم را براي او روشن سازد.
وي افزود: بازيکنان خوبي داريم که در اين ديدار مي توانند جانشين توره باشند و مطمئن باشيد در اين پست ضعف نخواهيم کرد.
سعداوي در خصوص دربافت پاداش پيروزي مقابل تيم داماش گفت: هنوز پاداش اين پيروزي را دريافت نکرده ايم اما مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.
تيم فوتبال پرسپوليس روز جمعه 25 بهمن ماه از هفته 26 مسابقات ليگ برتر فوتبال به مصاف تيم استقلال تهران خواهد رفت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)