مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما را در اين حد و اندازه نمي‌بينند كه به كميته پيشكسوتان پرسپوليس دعوت كنند.


نعيم سعداوي در مورد شرايط فولاد اظهار داشت: وضعيت خوبي داريم. از شب گذشته به اصفهان آمده ايم و براي بازي با ذوب‌آهن هم آمادگي داريم.

 

وي در خصوص مشكل اين تيم در خط هافبك گفت: در خط هافبك مشكلي نداريم و فقط نياز به تقويت در اين پست داريم. اگر مشكلي داشتيم تاكنون هفت امتياز كسب نمي كرديم. ما مجموعه اي از بازيكنان با تجربه و جوانان را در اختيار داريم.

 

مربي تيم فولاد تاكيد كرد: تا اينجاي مسابقات به لحاظ فني خوب نتيجه گرفتيم اما به لحاظ كيفيت خيلي راضي نيستيم و تمام تلاش اين است كه در كنار امتياز به لحاظ فني هم خوب باشيم.

 

سعداوي در ادامه در خصوص عدم دعوت از او در كميته پيشكسوتان پرسپوليس گفت: ما را در حد و اندازه دعوت در كميته پيشكسوتان ندانسته اند اما اكنون مسئله اين نيست. در حال حاضر شرايط براي پرسپوليس متعادل نيست و فرقي هم نمي كند چه كسي سرمربي باشد. هر فرد ديگري هم الان سرمربي اين تيم باشد باز همين شرايط وجود دارد.

 

وي افزود: براي پيدا كردن علل بروز اين اتفاقات در پرسپوليس بايد كار كارشناسي دقيقي شود. اقدام صحيح اين است كه هميشه پرسپوليس تشويق شود اما هواداران هم از يكسري مسائل ناراحت هستند و اين به تصميمات عجيب و غير تخصصي گرفته شده باز مي گردد. تصميماتي كه مردم انتظارش را داشتند گرفته نشد و آنها هم مي خواهند اعتراضشان را اين طور نشان دهند. به نظر من بايد باعث و باني كسي كه چنين تصميماتي در اين تيم گرفته را پيدا كنند. استيلي هم مربي جوان و آينده داري است و بايد از او حمايت شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)