دوشنبه 30 دی (19:02) 

مرجع خبری پرسپولیس: سعداوی: با قدرت در کنار پیروانی کار می کنم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بدون توجه به مسائل حاشیه ای با قدرت در کنار پیروانی کار می کنم

نعیم سعداوی خاطرنشان ساخت: با پیروزی روحیه بخشی که در مقابل فولاد کسب کردیم توانستیم برغم خارج شدن از بحران تصمیم مدیریت باشگاه را نسبت به عدم تغییر در کارد فنی عوض کنیم .
وی ادامه داد: به طور حتم برابر تیم مس کرمان بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت تا بتوانیم روند رو به رشد خود را در این هفته ادامه دهیم.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت مس گفت: این تیم با سرمایه گذاری خوبی که در این فصل انجام داده توانسته برای تیم های بزرگ خطرناک باشد ولیکن ما برای جبران 3 امتیازی که در آزادی به آنها دادیه ام فوتبال بابرنامه ای در دستور کار داریم.
وی تاکید کرد: البته زمین تیم مس از لحاظ کیفیت در سطح خوبی نیست و این موضوع کار را برای بازیکنان تکنیکی ما سخت خواهد کرد.
سعداوی عنوان کرد:

 اطمینان دارم اگر بتوانیم این 3 امتیاز حساس را از کرمان بگیریم به صورت جدی یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم شد.
وی در خصوص اینکه قرار است اوویچ به تهران بیاید گفت: وی مربی با تجربه ای است که خود پیروانی اذعان کرده که در کارش از وی مشاوره می گیرد ولی اینکه بخواهد برای مذاکره در مورد سرمربیگری پرسپولیس بیاید شایعه است.
مربی تیم پرسپولیس یادآور شد: انصاری فرد بعد از پیروزی مقابل فولاد اعلام کرد که به پیروانی اعتماد دارد و برای حفظ تمرکز تیم دست به تعویض مربی نخواهد زد.
وی گفت: امیدوارم در ادامه بازی های لیگ با ارائه یک فوتبال کلاسیک و مدرن نشان دهیم که همان پرسپولیس همیشگی هستیم و پاسخ اعتماد مدیریت باشگاه را به شایستگی بدهیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)