شنبه 28 دی(10:50) 

مرجع خبری پرسپولیس: از بازیکنان پرسپولیس تشکر می کنم سعداوی: به قهرمانی لیگ امیداور شدیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل فولاد به قهرمانی لیگ امیدوار شدیم.

نعیم سعداوی اظهار داشت: با توجه به سابقه حضورم در تیم فولاد نسبت به برنامه بازیکنان آنها تا حدی بالایی شناخت داشتم و از این لحاظ کمک خوبی به پیروانی برای رسیدن به پیروزی کردم.
وی تصریح کرد: تیم ما در تعطیلات لیگ بسیار تلاش کرد تا با انجام تمرینات مستمر و منظم روی نقاط ضعف و قوت فولاد بتواند برنامه های خود را اجراء کند که در نهایت موفقش شدیم با جنگندگی بازیکنان متعصب خود به 3 امتیاز برسیم و از آنها تشکر می کنم.
مربی تیم پرسپولیس با اشاره به فولاد گفت: این تیم هم با داشتن بازیکنان خوب و سر آمد آنها یک مربی بزرگ چون جلالی سعی داشت تا با استفاده از لایه های پر تعداد دفاعی در زمین خود مانع از حملات ما شود.
سعداوی افزود: به نظرات جلالی احترام می گذام ولیکن در این بازی تیم فولاد با وجودی که یک یار بیشتر از ما داشت باز هم دفاع می کرد و دل به ضد حملات بسته بود.
وی ادامه داد:

 

 باید قبول کرد که پرسپولیس به مراتب تکنیکی تر از فولاد بازی کرد و مزد زحمات خود را با گرفتن 3 امتیاز گرفت هر چند که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه اگر پیروانی در این بازی نتیجه نمی گرفت باید جای خود را به لوکا می داد،یاد آور شد: انصاری فرد از زمان حضورش در پرسپولیس به افشین و کادرفنی گفت با قدرت به کار خود ادامه بدهید و اصلا حضور لوکا در صورت عدم نتیجه گیری صحت ندارد.
وی عنوان کرد: خوشبختانه با کسب این پیروزی به موقع هم توانستیم از بحران خارج شویم و هم اینکه روز های اوج خود را آغاز کنیم.
سعداوری بیان کرد: اطمینان دارم تیم ما با برنامه ریزی خوبی که کادر فنی برای آن تدارک دیده می تواند برای قهرمان شدن در لیگ امیداور باشد زیرا که اصلی ترین هدف ما همین مسئله است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)