پنشنبه 26 دی (13:38)

مرجع خبری پرسپولیس : بعيد است وزارت صنايع به دنبال پرسپوليس باشد

على سعيدلو: طرح خودكفايى مالى پرسپوليس به زودى بررسى مى شود

على سعيدلو معاون اجرايى رئيس جمهور باوجود جدايى از هيأت مديره پرسپوليس از مدتى قبل پيگير حل مشكلات اين

 تيم پرطرفدار بود. اختلاف درون هيأت مديره در نهايت باعث شده تا سعيدلو در تعامل با سازمان تربيت بدنى اقدام به رفع مشكلات كند.و حالا بعد از گذشت چند روز از انتخاب مديرعامل جديد، سؤالاتى پيرامون باشگاه پرسپوليس و وقايع رخ داده در آن مطرح شده كه ديروز آنها را با رئيس سابق هيأت مديره پرسپوليس مطرح كرديم. پاسخ هاى او در مورد اين مسائل روشن و كامل بود. با ما همراه باشيد

• از روز انتخاب مديرعامل جديد فرصتى دست نداد تا شنونده تازه ترين حرف هاى شما باشيم.
– به هر حال پرسپوليس روزهاى پر از وقايع و اتفاق را پشت سر گذاشته بود. بعد از انتخاب مديرعامل ترجيح داديم كمتر صحبت شود تا آقايان هر چه زودتر بتوانند در قالب جديد جا بيفتند و كارهاى جارى باشگاه پرسپوليس را به روال عادى اش برگردانند.

• اما از آن روز به بعد پرسپوليس همچنان در رأس اخبار داغ ورزشى قرار دارد و اصطلاحاً هياهوى اطراف اين تيم هنوز فروكش نكرده است.
– البته بايد به آينده تيم اميدوار بود. اين گروه توانايى لازم براى انجام كارها را دارند. فكر مى كنم در روزهاى آينده شرايط براى اجراى برنامه ها در فضايى آرامتر فراهم خواهد شد.

•ديروز خبرى منتشر شد مبنى بر واگذارى پرسپوليس به وزارت صنايع و استقلال به وزارت راه، آيا دولت برنامه تازه اى براى اين ۲ تيم و اداره آنها دارد؟

– راستش اين خبر را هم، من شنيدم. البته امروز(ديروز) بيشتر درگير كارهاى دولت بودم و نتوانستم موضوع را دقيق تر پيگيرى كنم اما به نظرم نمى آيد موضوع درست باشد. زمانى استقلال را به وزارت رفاه دادند كه خودتان خبر داريد نتيجه اى در پى نداشت و استقلال از اين مجموعه جدا شد. بعيد مى دانم اين كار دوباره صورت بگيرد.

pnnc • انتقال پرسپوليس به وزارت صنايع چه؟
– اگر قرار بود اتفاقى بيفتد اخبارش تا الان به گوش همه رسيده بود. تا آنجا كه ما مى دانيم وزارت صنايع خودش چندين تيم فوتبال دارد و روى آنها برنامه ريزى مى كند. من بعيد مى دانم اين مسأله تحقق يابد.

pnnc • تأثير شما بر وقايع اخير پرسپوليس غيرقابل انكار است اما اين سؤال مطرح مى شود كه چرا معاون اجرايى رئيس جمهور دورادور پيگير مسائل پرسپوليس است. آيا نمى شد با حضور در مجمع باشگاه هدايت كار را در دست بگيريد؟
– يكى از روزنامه ها تيتر زده بود كه سعيدلو از پرسپوليس رفت و از دور كارها را زيرنظر گرفت. در صورتى كه اصلاً اينطور نبود. من به واسطه مشغله فراوان در دولت امور را در اختيار سايرين قرار دادم اما هواداران تيم مطمئن باشند كه نظارت روى برنامه ريزى هاى پرسپوليس را همچنان برعهده دارم. تيم پرطرفدار است و مردم از پرسپوليس و مديرانش توقع دارند. من بارها گفته ام كه نياز به حكم ندارم. بايد هميشه در خدمت مردم بود.

pnnc • بعد از تغيير و تحولات اخير با مديران باشگاه در تماس نبوديد؟
– چرا، اتفاقاً ديشب با آقاى عباس انصارى فرد ديدارى داشتم. ايشان تازه به جمع پرسپوليسى ها اضافه شده اند و به دنبال تدوين برنامه هاى تازه اى براى اين تيم هستند. ساعاتى را با ايشان به گفت وگو پرداختم و مسائل و مشكلات را مورد بررسى قرار داديم. قرار است هفته آينده با ساير اعضاى هيأت مديره جلسه اى داشته باشم. انشاءالله كه مجموع اين فعاليت ها منجر به موفقيت اين تيم پرطرفدار شود.


pnnc • يكى از مشكلات پرسپوليس عدم دسترسى به منابع مالى مناسب اين تيم بزرگ است و هميشه بايد منتظر دريافت كمك از سازمان تربيت بدنى و يا افراد خاص باشد. براى رفع اين مشكل طرح و برنامه اى نداريد؟

– اتفاقاً در جلسه اى كه با انصارى فرد داشتم اين موضوع را مطرح كرده ام. قرار است كميته اقتصادى باشگاه به زودى فعال شود. در مورد كليات طرح با مديرعامل و اعضاى هيأت مديره صحبت كرده ام. قرار شد آنها پيش نويس اين طرح را آماده كرده و در جلسه آينده ارائه كنند. انشاءالله طرح، بررسى خواهد شد و اشكالاتش را رفع مى كنيم تا اين كميته هر چه زودتر فعال شود و دستاوردهاى خوبى هم براى پرسپوليس داشته باشد. ما سعى و تلاش خودمان را مى كنيم تا پرسپوليس از مشكلات مالى اش رهايى يابد. البته اين برنامه ريزى ها بايد با دقت صورت بگيرد تا نتيجه بخش باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)