مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني گفت: هواداران پرسپوليس و استقلال براي انتخاب هيات مديره نگران نباشند چون كاشاني و فتح الله‌زاده با قدرت به كار خود ادامه مي‌دهند.

علي سعيدلو در خصوص انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: اين دو باشگاه مردمي اهميت زيادي براي مردم و به خصوص جوانان دارند و خيلي‌ها چشم انتظار موفقيت‌هاي اين دو تيم هستند.

وي گفت: در مرحله اول سعي كردم ابتدا اين دو باشگاه را از لحاظ انضباط مديريتي و اداري به ثبات برسانم و سپس به مسائل ديگر فكر كنم. با وجود اينكه در اين دو باشگاه افت و خيز‌هاي در چند وقت اخير پيش آمد اما نتايج خوبي كسب شد.

 

سعيدلو ادامه داد: در فصل گذشته، ليگ بسيار آرام و خوبي را پشت سر گذاشتيم. براي فوتبال ما بسيار خوب است كه يك تيم شهرستاني در جام حذفي از ليگ يك مي‌آيد و در فينال مقابل يكي از بهترين‌ تيم‌هاي ايران قد علم مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: اين موضوع نشانگر اين است كه تيم‌هاي فوتبال ما به همديگر نزديك شده‌اند و كم كم از حالت دو قطبي در حال خارج شدن هستيم.

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص تاريخ اعلام اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال گفت: من به اولويتم يعني ساماندهي به باشگاه استقلال و پرسپوليس رسيدم. حالا هم اعلام مي‌كنم هواداران اصلا نگران نباشند چون فتح الله زاده و كاشاني مديراني كاربلد هستند و با قدرت به كار خود ادامه مي‌دهند. مي‌خواهم هيات مديره‌اي را براي اين دو باشگاه انتخاب كنم كه در وسط راه ميدان را خالي نكنند و فقط به فكر خدمت هواداران و مردم باشند. به همين دليل سعي مي‌كنم با دانش لازم اين كار را انجام دهم.

سعيدلو تاكيد كرد: سعي خواهيم كرد ظرف چند مدت آينده اعضاي هيات مديره را مشخص و پس از برگزاري جلسات و جمع بندي لازم آنها را معرفي كنيم. سعي خواهيم كرد افرادي استفاده شوند كه در تمام زمينه‌ها بتوانند به اين دو باشگاه كمك كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)