چند ماه پس از استعفای دسته جمعی هیئت مدیره پرسپولیس، مذاکرات انتخاب اعضای جدید نهایی شد


مرجع خبری پرسپولیس: حبیب کاشانی نظر نهایی خود در خصوص ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به رئیس سازمان تربیت بدنی اعلام کرده و به زودی نفرات عضو آن از سوی علی سعیدلو معرفی خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس چندی پیش علی سعیدلو لیستی از مدیران معتمد خودش را جهت حضور در هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس به دست حبیب کاشانی سرپرست موقت این باشگاه سپرد و قرار بود کاشانی از میان 14 نفر کسانی را که می توانند بیشترین کمک را به پرسپولیس کنند انتخاب کند.

اما در این میان کاشانی تنها به گفتن نظراتش اکتفا کرده و همه چیز را دوباره سازمان تربیت بدنی ارجاع داد تا سعیدلو با دست باز نفرات مورد نظرش را برای هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب نماید.
رئیس سازمان تربیت بدنی که چارشنبه هفته گذشته به هواداران پرسپولیس قول داده بود ظرف ده روز آینده تکلیف هیئت این باشگاه را روشن کند لیستی از 5 مدیر معتمد خود را آماده کرده و برای اخذ نظر نهایی کاشانی تحویل او داده است تا برای دومین بار کاشانی نظراتش را در خصوص این نفرات اعلام کند.

پس از آن سرپرست باشگاه این لیست را مجددا مورد تایید قرار داده و به سازمان بازگردانده است تا به زودی شاهد اعلام نفرات هیئت مدیره باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)