پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: من هرگز نگفته‌ام امیر عابد‌زاده باید از پرسپولیس به تیم دیگری برود، چون او مثل پدرش جسارت دارد.

سعید عزیزیان در خصوص شرایط دروازه‌بان‌های پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و رفاقتی که بین دروازه‌بان‌های پرسپولیس وجود دارد شرایط را بسیار خوب و مطلوب کرده است.

وی افزود: به دلیل اینکه نیلسون در بازی‌های زیادی به میدان رفته بود و تمرینات فشرده‌ای را نیز انجام داده بود امروز با توجه به اینکه ایشان نیاز به یک ریکاوری روحی و استراحت داشت اجازه دادیم تا در تمرینات شرکت نکند.

عزیزیان تاکید کرد: در صورت نظر کادر فنی قطعا در بازی‌های آینده امکان دارد که از 2 دروازه‌بان خوب دیگرمان یعنی محمد‌زاده و عابد‌زاده استفاده کنیم البته این موضوع بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

وی در پاسخ به سوالی که شما گفته‌اید امیر عابد‌زاده بهتر است از پرسپولیس برود، گفت: من این حرف را هرگز نزدم. در تمرینات دیده‌ام که امیر جسارت پدرش یعنی احمد‌رضا عابدزاده را دارد حتی نیلسون نیز بارها این موضوع را تائید کرده است. امیر دروازه‌بانی آینده‌دار و بسیار چابک است و قطعا با بازی‌های بیشتر می‌تواند سنگر‌بان محکمی برای پرسپولیس و حتی مراحل بالاتر هم یعنی به تیم ملی برسد. او با توجه به اینکه می‌داند کار سختی در پرسپولیس دارد اما بسیار خوب جنگنده است و من به آینده او خیلی امیدوارم. این حرف را که من گفتم امیر از پرسپولیس باید برود اصلا درست نیست و قطعا مسئولین باشگاه هدف داشته‌اند که با او قرارداد بلند‌مدت بسته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)