پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال صبای قم شد.

پس از برکناری محمد مایلی کهن از سوی هیئت‌مدیره باشگاه صبای قم و انتصاب صمد مرفاوی به سمت مربیگری این تیم، تغییراتی با نظر صمد مرفاوی در کادر فنی این تیم صورت گرفت.

سعید عزیزیان نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم صبای قم انتخاب شده است درحالی‌که این مربی با 48 سال سن، سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم های پرسپولیس تهران، شاهین بوشهر و مس کرمان را در کارنامه دارد.

عزیزیان در دوران بازیگری خود دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران بود و در سال های 1368 و 1369 مسئولیت حراست از دروازه سرخپوشان پایتخت را بر عهده داشت و حتی به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شد اما مصدومیت شدید وی در یکی از مسابقات لیگ قدس، سبب شد وی مدت درازی از فوتبال دور باشد و عزیزیان سرانجام تصمیم گرفت خیلی زود از فوتبال کنار برود.

وی در دوران حضور افشین قطبی در پرسپولیس به عنوان مربی دروازه‌بانان به پرسپولیس بازگشت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر ایران شد و همکاری وی تا زمان حضور افشین پیروانی در راس کادر فنی پرسپولیس نیز ادامه یافت اما با حضور نلو وینگادا در پرسپولیس ، وی تیمش را ترک کرد و به شاهین بوشهر رفت.

عزیزیان مدتی دستیار استیلی بود و فصل گذشته پس از جانشینی یحیی گل محمدی به جای مانوئل ژوزه دوباره به پرسپولیس بازگشت و سپس راهی کرمان شد تا مربی دروازه‌بانان مس کرمان شود.

در نهایت با حضور صمد مرفاوی در قم سعید عزیزیان با نظر مرفاوی به صبای قم پیوست تا مهرداد طهماسبی و شهرام مهربان دروازه‌بانان تیم صبای قم را تمرین دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)