پرسپولیس نیوز : پيشكسوت فوتبال کشورمان گفت: سطح كيفي مسابقات ليگ برتر نسبت به فصل گذشته هيچ پيشرفتي نداشته است.

سعيد عزيزيان   گفت: بازي تيم‌ها در اين فصل از ليگ چندان جالب نبوده ولي پرسپوليس، تراكتورسازي و فولاد خوزستان به نسبت تيم‌هاي ديگر بازي بهتري ارائه کردند و توانستند عرض اندامي داشته باشند.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص بازيكنان پديده در اين ليگ بيان داشت: پديده خاصي تاكنون در ليگ نديدم اما در تيم پرسپوليس صادقيان در صورتي كه زود از كوره در نرود بهترين بازيكن است.

وي در مورد ليست تيم ملي اظهار داشت: هميشه در خصوص دعوت بازیکنان به تيم ملي حرف و حديث‌هايي وجود دارد اما به نظر من ليست فعلي نسبت به ليست قبلي عادلانه‌تر بود و برای كسب موفقيت و امتياز بيشتر تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه را گردهم آورده اند.

عزيزيان در خصوص عملكرد مدعيان قهرمانی گفت: سپاهان با توجه به سابقه و بازي‌هاي خوب گذشته‌اش در اين ليگ نتوانست خودش را خوب نشان دهد. پرسپوليس و تراكتورسازي به نسبت بازي خوبي داشتند. تیم فوتبال استقلال، استقلال هميشگي نيست؛ مشكلات مالي باشگاه ضعف روحي و رواني بازيكنان را در پي داشته است و براي تقويت تيم چند بازيكن جديد بايد جذب كنند.

عزيزيان در پايان در مورد قهرمان ليگ برتر خاطرنشان كرد: اگر همين روند ادامه داشته باشد پرسپوليس، تراكتورسازي و فولاد خوزستان و در نهایت استقلال شانس قهرماني دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)