مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: هیچگاه اجازه نخواهم داد که بازیکنی در کارم دخالت کند.

 

از تیم فوتبال پرسپولیس خبری مبنی بر این که علیرضا حقیقی، گلر اصلی سرخپوشان را در لیگ یازدهم انتخاب می‌کند، منتشر شده بود.

 

 

 

سعید عزیزیان مربی دروازه بانان پرسپولیس در این مورد گفت: من هیچگاه اجازه نمی دهم که بازیکنی در کارم دخالت کند. هر دروازه بانی که آماده باشد در ترکیب قرار می گیرد و حقیقی هم نمی تواند برایم تعیین و تکلیف کند. این موضوعی که مطرح شده را تایید نمی کنم، با این حال هرکسی باید در حیطه وظایف خود عمل کند.

 

وی درباره تعیین گلر دیگر برای این تیم گفت: باشگاه با چند گزینه مناسب صحبت کرده و به‌زودی درباره دیگر دروازه بان پرسپولیس تصمیم می گیریم.

 

عزیزیان در مورد این که اگر رحمان احمدی در پرسپولیس بماند، سرخپوشان سراغ مهدی مهدوی کیا می روند، نیز اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم، اما خودم احمدی را دوست دارم و به دروازه بانی او علاقه مند هستم. رحمان و باشگاه باید به تفاهم برسند تا بتوانیم از احمدی استفاده کنیم.

 

مربی دروازه بانان پرسپولیس تصریح کرد: انجام تمرینات در غیاب ملی پوشان برایمان کمی سخت است، ولی باید به تیم ملی احترام بگذاریم و موفقیت کشورمان به همه چیز ارجحیت دارد. بازیکنانی که در اتریش حضور دارند، برای تفریح و سیزده بدر نرفته اند و می توانند با شرایط مناسبی به تیم های باشگاهی خود بازگردند.

 

عزیزیان در پایان گفت: امروز در کلینیک از بازیکنان تست های چربی خون، قد، وزن، آزمایش خون و… گرفتیم و شرایط تقریبا خوبی در پرسپولیس حاکم است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)