پرسپولیس نیوز : در حالی که قرار بود علیرضا حقیقی پس از بازی تیم ملی با کره جنوبی استراحتی کوتاه داشته باشد و برای حضور در اردوی تیم روبین کازان راهی اتریش شود اما این بازیکن هنوز در ایران حضور دارد.

علیرضا حقیقی حدود 2 هفته‌ای است که می‌خواهد به اردوی تیم روبین کازان روسیه ملحق شود اما هنوز نتوانسته از کشور خارج شود. مشکل این بازیکن هم این است که سفارت اتریش هنوز ویزای او را صادر نکرده است.

حقیقی که گذرنامه خود را به سفارت اتریش داده بود تا روادیدش صادر شود ناچار شد برای بازی با قطر و کره جنوبی گذرنامه‌اش را پس بگیرد. این دروازه بان پس از بازگشت از کره جنوبی مجددا گذرنامه خود را به سفارت اتریش داد تا روادید سفر به کشور را دریافت کند اما هنوز مجوز سفر به اتریش را دریافت نکرده است.

سفارت اتریش با این توجیه که او 2 بار برای دریافت روادید اقدام کرده،‌ تا امروز برای این دروازه بان ملی پوش ایران مجوز سفر به این کشور را صادر نکرده است.

نماینده روبین کازان برای حل این مشکل چند باری به سفارت اتریش رفته است و اعلام کرده که حقیقی برای بازی تیم ملی ایران گذرنامه‌اش را پس گرفته اما این سفارت هنوز قبول نکرده که ویزای دروازه بان تیم ملی کشورمان را صادر کند.

حقیقی درباره اینکه چه زمانی ویزای او حاضر می شود تا به اردوی روبین کازان بپیوندد، به خبرنگار تسنیم گفت:‌ امیدوارم مشکلم هر چه زودتر حل شود تا بتوانم به تیم ملحق شوم و تمریناتم را آغاز کنم.

علیرضا حقیقی در حال حاضر در تمرینات پرسپولیس حضور دارد تا بتواند آمادگی اش را حفظ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)