پرسپولیس نیوز : سفارت ایران در تاشکند همکاری خوبی با کاروان پرسپولیس دارد که به عنوان نماینده فوتبال برای بازی با بنیاد کار عازم شده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ نماینده سفارت ایران بامداد امروز هنگام ورود سرخپوشان در فرودگاه حضور داشت و پیگیر امور تیم بودند. همچنین ساعت 14 امروز هم از سفارت ایران ایران در اردو حضور پیدا خواهند کرد.

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی بنیادکار – پرسپولیس از لحظه ورود سرخپوشان پیگیر کارها و در حال انجام هماهنگی ها بود.

ناظر مسابقه پرسپولیس – بنیادکار از زمان ورود سرخپوشان به تاشکند در ارتباط با مسوولان باشگاه و مسوول امور بین الملل پیگیر مسایل مربوط به تیم پرسپولیس بود. هماهنگی برای صدور ID کارت مسوولان باشگاه و اعضای روابط عمومی و سایت رسمی باشگاه ، گزارش وضعیت تماشاگران همراه تیم و اعلام برنامه های جلسه هماهنگی با مدیران و کنفرانس خبری از جمله اقدامات انجام شده بود. گفتنی است ، جلسه هماهنگی مدیران ساعت 11 به وقت محلی و کنفرانس خبری مربیان از ساعت 12 به وقت محلی در ورزشگاه بنیاد کار آغاز شد که قرار بود ابتدا حمید درخشان در جریان آن پاسخگوی سوالات باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)