مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در حالی فرودگاه مهرآباد را به مقصد کرمان ترک کرد که تیم استقلال با یک گل از راه آهن عقب افتاده بود.

سرخپوشان پس از حضور در فرودگاه مهرآباد شاهد بازی دیدار استقلال و راه آهن بودند که تیم راه آهن با گل علیرضا عباسفرد از آبی پوشان جلو افتاد و در این هنگام سرخپوشان برای سفر آماده شدند و سالن ترانزیت را به سمت هواپیما ترک کردند.

بازیکنان پس از فرود هواپیما در فرودگاه کرمان، متوجه شدند که تیم استقلال برابر راه آهن با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شده است.

 

کاروان پرسپولیس ساعت 19:10 فرودگاه مهرآباد را ترک و ساعت 20:20 وارد شهر کرمان شد. سرخپوشان پایتخت برای برگزاری دیدار هفته دهم خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال برابر تیم مس کرمان، با 19 بازیکن وارد شهر کرمان شدند.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که طی هفته های اخیر بدلیل عمل جراحی از ناحیه کمر نتوانسته بود در سفر های بین شهری در کنار سرخپوشان باشد، امروز (جمعه) کاروان قرمزپوشان را در سفر به کرمان همراهی کرد.

محمود خوردبین سرپرست پرتلاش و دوست داشتنی این تیم با حضور در جمع کاروان سرخپوشان، دلگرمی خاصی بین کادر فنی و بازیکنان این تیم بوجود آورد. هواداران پرسپولیس در فرودگاه کرمان بی صبرانه منتظر دیدن محمود خوردبین بودند که پس از مشاهده سرپرست تیم پرسپولیس، دقایقی دور او حلقه زده و با وی عکس یادگاری گرفتند.

 

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که در اقصی نقاط کشورمان تیم خودشان را مورد تشویق و حمایت قرار می دهند، امشب پس از حضور تیم پرسپولیس به فرودگاه کرمان، استقبال بی نظیری از این تیم به عمل آوردند.

هواپیمای ایرباس 300 ماهان میزبان سرخپوشان پایتخت بود و با 50 دقیقه تاخیر ساعت 19:10 فرودگاه مهرآباد را ترک و پس از پرواز یک ساعت و ده دقیقه ای، ساعت 20:20 در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

هواداران خونگرم پرسپولیس در کرمان خودشان را به اولین ورودی سالن فرودگاه کرمان رسانده و از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس استقبالی بی نظیر کردند. جالب اینکه سالن فرودگاه کرمان حدود نیم ساعت در قرق تیم پرسپولیس و هوادارانش بود.

ضمن اینکه هواداران پرسپولیس، کاروان سرخپوشان را از فرودگاه تا هتل پارس همراهی و مورد تشویق خود قرار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)