شیوه مشترک برای جذب کی روش و دنیزلی

مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا سفیر ایران در ترکیه نقش ویژه ای در پیشرفت مذاکرات مصطفی دنیزلی با باشگاه پرسپولیس داشته است.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد رویانیان عصر چهارشنبه برای انجام مذاکرات نهایی با مصطفی دنیزلی راهی ترکیه شد و به نظر می رسد تکلیف حضور این مربی در پرسپولیس طی ساعات آینده مشخص خواهد شد.

 

دنیزلی که طی ماه های گذشته به پیشنهاد سرخ ها برای قبول هدایت این تیم پاسخ منفی داده بود با تلاش بهمن حسین پور (سفیر ایران در ترکیه) بار دیگر پای مذاکره با پرسپولیسی ها نشست و چراغ سبز خود را برای حضور مجدد در این تیم به مسئولان باشگاه اعلام کرد.

 

هر چند سرمربی ترک تبار روز سه شنبه خبر اختلاف با علی پروین را تکذیب کرد اما تکذیب این خبر خود گویای حقیقت آن است. دنیزلی که پیش از این سابقه همکاری با سرخ ها را داشته تصور می کرد پروین مثل سال های گذشته اختیار دخالت در کلیه امور باشگاه را دارد اما رویانیان به افندی اطمینان داد برای حضور در پرسپولیس اختیار تام خواهد داشت و هیچ کس حق دخالت در مسائل فنی را ندارد..

 

در حالی که رسانه ها بیماری پدر همسر دنیزلی را موجب پاسخ منفی این مربی به سرخ ها دانسته بودند اما ظاهرا این مشکل روز گذشته با ترخیص او از بیمارستان حل شده و دنیزلی با خیال راحت تری پای مذاکره نهایی با پرسپولیسی ها نشسته است.

 

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته از سرمربی ترک تبار سابق خود خواست در خصوص وضعیت سلامتی اش به مسئولان باشگاه اطمینان دهد که دنیزلی در طی مذاکرات از وضعیت مساعد جسمانی خبر داد و گفت پزشکان او را به شرایط طبیعی رسانده اند و مشکلی برای فعالیت مجدد در فوتبال ندارد.

 

مصطفی دنیزلی را باید نزدیک تر از همیشه به نیمکت پرسپولیس بدانیم مگر آنکه اتفاقات پیش بینی نشده ای در روند مذاکرات طرفین در ترکیه موجب عدم توافق دنیزلی با باشگاه پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)