پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی ها در دیدار روز یکشنبه میهمانی ویژه خواهند داشت.

 پس از مذاکرات اخیر میان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال عمان در راستای برپایی اردوی این تیم در این کشور سرخپوشان از سفیر عمان در ایران دعوت کردند تا روز یکشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس -تراکتورسازی را تماشا کند.

این مقام عمانی موافقت کرد تا در آزادی حاضر شود.

 

 پرواز اختصاصی برای بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی نوروزی

مقامات فوتبال عمان قصد دارند برای حل مشکل پرسپولیس پروازی اختصاصی در اختیار این تیم قرار دهند.
با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس زمان برگشت خود از عمان را 31 مارچ مصادف با 12 فروردین 1395 ساعت 40 دقیقه بامداد تعیین کرده اند و برانکو ایوانکوویچ براساس این برنامه تمرینات خود را طراحی کرده است مسوولان باشگاه پیگیر بلیت پرواز برای بازگشت به ایران هستند که تا این لحظه موفق به تهیه بلیت در آن زمان نشده اند.
دیروز پرسپولیسی ها این موضوع را با طرف عمانی خود مطرح کردند و مقرر شد که فدراسیون فوتبال این کشور در تاریخ مذکور پروازی  اختصاصی از مسقط به تهران را برای بازیکنان پرسپولیس در نظر بگیرد.

 

 احتمال حضور پرسپولیس در سلطان قابوس

احتمال برگزاری اردوی تابستانی باشگاه پرسپولیس در کشور عمان وجود دارد.
 با توجه به ارتباطات خوبی که اخیرا میان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال عمان برقرار شده است، مسوولان فوتبال این کشور در نظر دارند مقدمات اردوی تابستانی و پیش از فصل سرخپوشان را در یکی از مناطق خوش آب و هوای این کشور فراهم کنند.
در همین راستا آنها قصد دارند به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد برپایی اردو در منطقه صلاله که دومین شهر عمان و زادگاه سلطان قابوس بن سعید است ارایه کنند تا در صورت موافقت این باشگاه سرخپوشان اردوی دوم خود را نیز در عمان برپا سازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)