مرجع خبری پرسپولیس : حالا اين پسر علي پروين است كه بايد يك مشتري سخاوتمند براي سطح كيفي فوتبال خودش دست و پا كند يا اينكه قيد كوچ از پرسپوليس را بزند.

 

باشگاه‌هاي فوتبال در همه جاي دنيا اين حق را دارند كه بازيكنان مازاد و بلامصرف خود را در ليست فروش قرار دهند و به‌جاي آنها مهره‌هاي مورد نياز و مطابق با اهداف و توان تيم را جذب كنند و در اين ميان شايد بازيكناني باشند كه باشگاه آنها را همچنان نياز داشته باشد، اما خود آنها به واسطه مصالح مختلف ازجمله دستيابي به پيشنهادهاي مالي بهتر، جايگاه مناسب‌تر براي بازي و… ميل به تعويض تيم پيش از پايان قرارداد داشته باشند.

 

 در اين موارد قانون اختيار عمل را به باشگاه داده و مديريت تيم است كه تصميم مي‌گيرد در ازاي مبلغي مشخص اجازه خروج بازيكن مورد نظر را بدهد و يا اينكه به‌طور مطلق با انتقال بازيكن مخالفت كند.

 

 

 

محمد پروين بازيكن فصل گذشته پرسپوليس هم يكي از اين مهره‌هاست كه حالا در حالي كه علي دايي او را در ليست فروش رسمي باشگاه قرار نداده، مايل و خواستار رفتن از پرسپوليس به تيم ديگري شده است. كاشاني هم براي اين انتقال و صدور رضايتنامه مبلغ 300 ميليون را معين كرده كه با توجه به نرخ‌هاي نجومي رضايتنامه‌ها مانند رقم 500 ميليوني كريم انصاري‌فر و سايپا، مبلغ پرت و عجيبي نيست.

 

 حالا اين پسر علي پروين است كه بايد يك مشتري سخاوتمند براي سطح كيفي فوتبال خودش دست و پا كند يا اينكه قيد كوچ از پرسپوليس را بزند. در اين وضعيت بديهي است كه اعتراض و مصاحبه عليه مسوولان باشگاه نه حرفه‌اي است و نه در راستاي منافع بازيكن و تيمي كه با او قرارداد دارد و از لحاظ اخلاقي موظف به رعايت اصول آن است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)