پرسپولیس نیوز :وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزیر سابق اقتصاد دستور گرفته‌ایم تا اسناد بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس دوباره بررسی شود.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: بخش عمده بدهی‌ها مالیاتی است. مالیات هم بر عملکردی است که منطقی نیست. مدیران گذشته استقلال و پرسپولیس اظهارنامه مالیاتی را نداده‌اند. سازمان مالیاتی نیز طبق روالی که دارد اگر کسی مالیات ندهد علی‌الراس می‌کند. درآمدهای این ۲ باشگاه نیز هیچ وقت بر هزینه‌ها فزونی نگرفته و درآمدها کمتر از هزینه بوده به همین دلیل مالیات به آنها تعلق نمی‌گیرد اما متاسفانه به هر دلیلی مدیران این ۲ باشگاه حسابرسی نکرده‌اند و اظهارنامه مالیاتی نداده‌اند سازمان مالیاتی علی‌الراس کرده است.

وی افزود: جلسه‌ای که با سازمان مالیاتی داشتیم رئیس سازمان و معاونان با رویکرد مثبتی برخورد می‌کنند و ثابت کردیم خیلی از این مالیات‌ها به دلیل پر نکردن اظهارنامه مالیاتی است. سازوکاری که وجود دارد بر اساس کمیسیون ۲۵۱ مجددا دستور گرفتیم از آقای طیب‌نیا تا همه اسناد و مدارک دوباره بررسی و مالیات واقعی مشخص شود در این صورت رقم‌های مالیاتی ۶۰-۷۰ درصد بخشیده می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی ۱۷۵ میلیاردی سازمان لیگ و اینکه گفته شده یک صفر اشتباهی اضافه شده، عنوان کرد: ۳ تا صفر اشتباه کرده بودند گاهی اوقات یک صفر اشتباه می‌کنند و اینجا ۳ تا صفر اشتباه کرده‌اند که این موضوع حل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)