پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متقاضیان خرید باشگاه بدانند که پرسپولیس برای پیشکسوتان است.

بهروز سلطانی اظهار داشت: می خواهم به وزیر ورزش و جوانان، همچنین امیررضا خادم سلام برسانم و بگویم چرا تیمی که 30 میلیون جمعیت دارد باید به این روز بیفتد؟

وی افزود: قهرمانی پرسپولیس صد در صد و در مشت این تیم بود اما اکنون باید برای سهمیه بجنگد. چه بازیکنان و چه افرادی که در باشگاه هستند زحمت می‌کشند اما روزنامه ها می‌نویسند که دست‌هایی در کار است و من امیدوارم که این دست‌ها را نشان دهند.

سلطانی یادآور شد: پیشکسوتان سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و آن را نگه داشته‌اند. مگر این تیم برای وزارت ورزش است که به آن چوب حراج زدند؟ پرسپولیس برای صد و خرده ای پیشکسوت است. برای کسانی است که در تپه های داوودیه تمرین می کردند و بازی هایشان 100 هزار نفر تماشاگر داشت. چرا اکنون که 5 هزار تماشاگر هم برای بازی‌های پرسپولیس نمی‌آید به دنبال حراج آن هستند؟

نایب رئیس هیئت مدیره پیشکسوتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنهایی که قصد خرید تیم را دارند باید بدانند که پرسپولیس صاحب دارد و اگر آنها به این پیشکسوتان سهام ندهند موفق نخواهند شد. از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم به وضعیت تاسف بار تیم و اینکه بازیکنان تیم و حتی کارکنان باشگاه پول نگرفته‌اند رسیدگی کند.

سلطانی تاکید کرد: می دانیم دست های پشت پرده چه کسانی هستند اما می‌خواهیم وزیر ورزش این دستان را رو کند. پرسپولیس هم نه سند دارد و نه سهام بلکه سندش برای پیشکسوتان باشگاه است که از سال 60 تاکنون این تیم را نگه داشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)