حاشیه های جالب مراسم معرفی هواداران برگزیده پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : مراسم امروز اهدای جوایز هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اتفاقات و حاشیه های جالبی نیز همراه بود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد سلوکی که مجری برنامه بود، به دلیل قرار گرفتن در ترافیک بارانی تهران، بعد از آغاز مراسم رسید. او وقتی پشت تریبون قرار گرفت، چنین گفت:

امروز ترافیک شدیدی بود و من هم با غرب تهران آشنایی ندارم، همینجا باید بگویم خودم و جد و آباء من پرسپولیسی هستیم. الان هم که می آمدم با پدرم تماس گرفتم تا مسیر را بپرسم ولی او کلی توصیه و سفارش داشت که اینجا بگویم ولی وقت نیست. فقط همینکه همه مردم دنیا پرسپولیسی هستند، مگر اینکه خلافش ثابت شود.

سلوکی همچنین در بخشی از مراسم از بازیکنان پرسپولیس خواست، هواداران برنده در قرعه کشی را همانطور تشویق کنند که انتظار دارند خودشان در زمین تشویق شوند.

سلوکی هنگام دعوت از برنده خودروی پراید از دنیزلی درباره دلیل انتخاب شماره 152 در روز قرعه کشی پرسید که او از علاقه خود به این شماره سخن گفت و اینکه در مدرسه هم اولین شماره اش 152 بود. دنیزلی همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه گفت: اولین ماشین او یک فولکس واگن بود که شماره اش 152 بود.

در بخشی از مراسم وقتی قرار بود به ترتیب از بازیکنان دعوت شود که روی صحنه بیایند، ابتدا نام علی کریمی، کاپیتان تیم، برده شد، اما کریمی وقتی از جایش بلند شد که مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان هم از جای خود برخواستند تا مثلث بوندس لیگای پرسپولیس همراه هم روی صحنه بروند.

در پایان مراسم امروز، وقتی مصطفی دنیزلی در حال ترک مجموعه ورزشی درفشی فر بود، این مساله برای خبرنگاران جالب بود که او تنها است و تهران را به خوبی می شناسد. در این زمان، محمد رویانیان که در حال پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بود، با خنده و شوخی از دنیزلی خواست کمربند ایمنی را ببندد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)