پرسپولیس نیوز : قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت:زمانی که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود من قراردادی با این باشگاه امضا کردم اما بعد از مدتی دیدم که وعده های آنها عملی نمی شود.

بهداد سلیمی  در حاشیه مراسم تقدیر از مدال آوران در دانشگاه آزاد درباره وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: همچنان فیزیوتراپی می کنم و روند درمانی خود را ادامه می دهم. طبق اعلام پزشکان تا یکی، دو هفته دیگر می توانم تمرینات خود را با وزنه آغاز کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم در المپیک ریو برای کشورم وزنه بزنم.

وی که قبلا علاقه اش را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود در پاسخ به این سوال که همچنان بازی های این تیم را دنبال می کند یا خیر عنوان کرد: قبلا خیلی بیشتر مسابقات پرسپولیس را دنبال می کردم اما الان کمی درگیرم و نمی رسم که بازی های این تیم را هر هفته تماشا کنم. می دانم که امروز یک بازی حساس با تراکتورسازی خواهند داشت. امیدوارم برنده این بازی پرسپولیس باشد.

سلیمی در پایان گفت: البته ما از پرسپولیس آنچنان خیری ندیدیم. زمانی که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود من قراردادی با این باشگاه امضا کردم اما بعد از مدتی دیدم که وعده های آنها عملی نمی شود. امیدوارم فرصت دیگری دست بدهد تا بتوانم در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)