پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: محمد حسین نژاد‌فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اختیارات تام و کامل آمده است و کلیه امور باشگاه را بر عهده خواهند داشت.

مصطفی سلیمی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نشست اعضای هیأت مدیره با قائم مقام باشگاه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص این نشست گفت: جلسه خوب و مفصلی داشتیم که اعضای هیات مدیره نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و نژادفلاح پاسخگوی این سوالات و نقطه نظرات اعضا بودند. بدین ترتیب مسوولیت امور اجرایی باشگاه را بر عهده گرفتند و از امروز با قدرت کار خود را آغاز کردند و من آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

سلیمی در ادامه افزود: آقای نژادفلاح با سابقه دو دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، تحصیلات عالیه و حضور فعال در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته و همچنین تجربه مدیریت ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تجربه کافی برای مدیریت باشگاه را دارند و او با اختیارات کاملی که از طرف هیأت مدیره تفویض شده است به عنوان مدیر باشگاه همه امور را رصد خواهند کرد و با استفاده از نیروی جوان، توانمند و کار کشته باشگاه پرسپولیس، این تیم را به سمت و سوی موفقیت رهنمون می‌سازند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه ضمن تشکر از طاهری در مدت تصدی ایشان بر امور اجرایی باشگاه گفت: طاهری علیرغم میل خودشان با درخواست اعضای هیات مدیره، امور اجرایی را مدتی در دست گرفتند که در این مدت او از جان مایه گذاشتند که جا دارد من از طرف اعضای هیأت مدیره تقدیر و تشکری از وی داشته باشم.

سلیمی در پایان با اشاره به اینکه نژادفلاح از خانواده شهدا نیز محسوب می‌شوند، افزود: خانواده آقای نژادفلاح، چهار شهید تقدیم انقلاب کردند که این موضوع در خدمت‌گذاری ایشان به نظام و انقلاب شکی را باقی نمی‌گذارد. من امیدوارم که هواداران که همیشه حامی پرسپولیس بوده‌اند و با یک باخت این تیم گریان و ناراحت و با برد آن خوشحال و شاد شده‌اند، باز هم از باشگاه خود حمایت نموده و پرسپولیس را به سمت و سوی موفقیت و پیروزی هدایت نمایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)