مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در زمان حضور شهردار تهران در تمرین سرخپوشان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود و فاصله زیادی با بازیکنان داشتیم.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه هم‌اندیشی علی‌نژاد با سردبیران ورزشی اظهار داشت: وقتی باشگاه را تحویل گرفتم باید دو کار مهم انجام می‌شد، یکی تعامل تیم مدیریتی با کادرفنی و بازیکنان که به واسطه اتفاقات رخ داده این تعامل دچار خدشه شده بود. موضوع دوم مشکلات مالی بود که باید حل می کردیم.

وی افزود: از مدیریت پیشین باشگاه تشکر می‌کنم که مطالبات برانکو را داد، با این حال این موضوع سبب شد پول فصل گذشته بازیکنان و مربیان پرداخت نشود. مشکلات دیگری از جمله نداشتن پیراهن و زمین تمرین داشتیم که حل شد. می توانستیم مطالبات فصل جاری بازیکنان و مربیان را بدهیم، اما دیدم بازیکنان با وجود صعود تیم به فینال آسیا انگیزه لازم را ندارند و به همین دلیل تمام مطالبات آنها از فصل گذشته را پرداخت کردیم که این اتفاق برای اولین بار بود که رخ می‌داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ظرف یکی، دو روز دیگر بخشی از مطالبات این فصل کادر فنی و بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. در کنار این موارد تمدید قرارداد گل‌محمدی و بازیکنان در دستور کار قرار گرفت.

سمیعی در ادامه با اشاره به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس نیز توضیح داد: النصر دنبال بهم زدن تمرکز ماست و می‌دانند که شانسی برای حضور در فینال ندارند، اما می‌خواهند تمرکز ما را بهم بزنند. دیشب هم برای دومین بار از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه cas شکایت کرده‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت پرونده آل‌کثیر نیز گفت: در پرونده آل کثیر هم لایحه دفاعی ما را دادگاه عالی ورزش اعلام وصول کرده و تا ۲۴ آذرماه هم به AFC فرصت داده است تا در این پرونده لایحه خود را به این دادگاه بفرستد.

وی در واکنش به سوالی درباره اینکه کمپ تیم‌های ملی و سالن پک تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار پرسپولیس قرار گرفت است؟ عنوان کرد: برای فینال تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تیم با پروازی اختصاصی به قطر می‌رود. کمپ تیم‌های و سالن پک هم تا فینال در اختیار ما قرار گرفت.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حضور پیروز حناچی شهردار تهران در تمرین روز گذشته سرخپوشان نیز بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود و فاصله ما با بازیکنان حداقل ۵-۶ متر بود و در زمان کوتاهی این دیدار انجام شد.

سمیعی در پایان گفت: روز به روز تعامل ما با کادرفنی بهتر و بیشتر شد و جلسات مرتبی با گل محمدی داریم تا مشکلات از طریق سرمربی به مدیریت انتقال پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)