مرجع خبری پرسپولیس :  سمینار دو روزه لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 در شهر کوالالامپور مالزی آغاز به کار کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در این سمینار که باشگاه های ایرانی پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و استقلال نیز حضور دارند با سخنان حسن آل صبا معاون دبیر کنفدراسیون آسیا در غیاب بن همام که در قطر به سر می­برد آغاز به کار کرد.

 

پس از آن توکوکی سوزوکی رئیس برگزار کننده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ژاپن سخنرانی کرد. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب مطالب مشروحه زیر را در جلسه عنوان کردند:

 

 

بررسی نقاط ضعف و قوت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته و همچنین بحث داوری، نحوه برگزاری مسابقات، کمیته انضباطی، دوپینگ، بازاریابی، کنفرانس خبری و …از مباحث مطرح شده در این سمینار بود.

 

در این سمینار همچنین عنوان شد که فینال لیگ قهرمانان آسیا به مانند سال های گذشته در ژاپن برگزار نمی شود و این دیدار در یکی از کشورهای فینالیست به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد.

 

همچنین مقرر گردید نمایندگان و ناظران مسابقات 3 روز قبل از آغاز هر دیدار در کشور میزبان حضور یابند و هتل، زمین مسابقه، زمین تمرین و امکانات موجود را بررسی کنند.

 

جلسه کنفدرسیون فوتبال آسیا در حالی فردا به پایان می­رسد که در آن کلیه نمایندگان باشگاههای حاضر در این کسابقات به معرفی و تشریح باشگاه و فعالیت های خود می­پردازند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)