مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه از نتيجه تساوي مقابل پرسپوليس اظهار خوشحالي كرد.

 

احمد سنجري پس از تساويمقابل پرسپوليس گفت: از كسب اين نتيجه خوشحال و راضي‌ام اما بايد بپذيريم تيم ما هنوز مشكلات فني دارد كه به دليل اين است كه شرايط‌‌مان با تمام تيم‌هاي ليگ برتري فرق مي‌كند.

 

وي افزود: مدت كمي پيش از شروع ليگ براي هماهنگي در اختيار داشتيم و بازي‌هاي ابتدايي ما حكم بازي‌هاي تداركاتي را دارد. با اين حال سعي كرديم در حداقل زماني كه در اختيار داشتيم با يك مديريت خوب بازيكنان را به هماهنگي برسانيم تا بتوانيم در ليگ برتر بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم.

سنجري تاكيد كرد: پس از باخت به ملوان روي جنبه روحي و رواني بازيكنان كار كرديم و توانستيم آنها را به شرايط عادي بازگردانيم تا در بازي مقابل پرسپوليس نتيجه بگيريم.

سرمربي مس سرچشمه گفت: يكي از مشكلات عمده ما اين است كه هنوز شخصيت ليگ برتري پيدا نكرديم و بازيكنان ما در ديدار با پرسپوليس نشان دادند توانايي حفظ نتيجه را ندارند و تنها علي سامره بود كه در تيم ما از تجربه كافي برخوردار بود.

وي افزود: روي گل دوم پرسپوليس محمد نوري توپ را با دست جلوي پاي كاظميان انداخت تا گل تساوي پرسپوليسي‌ها به ثمر برسد و نتيجه عوض شود در صورتي كه اگر اين اتفاق نمي‌افتاد ما پيروز ميدان بوديم.

سنجري اظهار داشت: تيم ما به صورت اتفاقي مساوي نگرفت و بازيكنان ما نشان دادند مي‌توانند به مرور زمان بهتر باشند و سهميه استان كرمان را در ليگ برتر حفظ كنند.

وي در پايان خاطرنشان كرد:‌ بازيكنان ضعيفي نداريم و همگي آنها با تمام توان در اختيار تيم هستند و قادرند با حريفان رقابت پاياپايي در ادامه فصل داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)