پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال الاهلی عربستان به باشگاه اعتراض کردند و درخواست تسریع جذب بازیکنان جدید پیش از دیدارهای آسیایی را کردند.

به نقل از روزنامه النادی عربستان، هواداران الاهلی از فهد بن خالد، رئیس باشگاه الاهلی درخواست کردند در سریعترین زمان ممکن پرونده جذب بازیکنان جدید را ببندد تا ربروف، سرمربی تیم بتواند تاکتیک های لازم برای دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد.

این اعتراض هواداران الاهلی عربستان به این خاطر است که تیم‌ها ۸ روز دیگر فرصت دارند تا فهرست آسیایی خود را به  AFC ارائه دهند.

 

* تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از برگزاری موفقیت آمیز اردوی اتریش در جده مقابل تیم القادسیه قرار می‌گیرد.

به نقل از روزنامه «هاتریک» عربستان، تیم فوتبال الاهلی پس از برگزاری موفقیت آمیز اردوی تدارکاتی خود در اتریش، ربروف، سرمربی این تیم به بازیکنان استراحت داده است.

الاهلی در این اردوی تدارکاتی اروپایی ۷ بازی دوستانه انجام داد که در ۴ بازی به پیروزی رسید و در ۳ دیدار تن به شکست داد. الاهلی قرار است پس از استراحت چند روزه در دیداری تدارکاتی در جده به مصاف تیم القادسیه برود.

 

*باشگاه الاهلی عربستان در آستانه جذب هافبک اسپورتینگ لیسبون پرتغال است.

به نقل از روزنامه النادی عربستان، باشگاه الاهلی رسما از جذب فرناندز، هافبک تیم ملی شیلی به خاطر افزایش بی رویه مبلغ فروشش صرف نظر کرد.

باشگاه الاهلی به جای فرناندز، مذاکراتش را با برایان رویز، کاپیتان تیم ملی کاستاریکا و عضو باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال آغاز کرد. توافق شفاهی میان بازیکن با باشگاه صورت گرفت و الاهلی رسما پیشنهاد خود را به باشگاه پرتغالی فرستاد. قیمت این بازیکن ملی پوش ۵ میلیون یورو است که الاهلی آماده پرداخت آن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)