کاشانی دستیار داخلی می‌خواهد، دایی دستیار خارجی
مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس همراه این تیم به اردوی ترکیه نمی‌رود.

 

قرار است پرسپولیس روز 13 دی برای برگزاری اردوی تدارکاتی خود راهی کشور ترکیه می‌شود ولی فرید زرینه به دلیل رسیدگی به امور شخصی خود چند روز دیرتر به اردوی تیم ملحق خواهد شد.

 

دایی مخالف تأخیر زرینه در پیوستن به جمع پرسپولیسی‌ها بود زیرا اعتقاد دارد در صورت بروز مشکل مصدومیت برای بازیکنان کسی نیست تا به وضعیت آنها رسیدگی کند. با این حال زرینه با هماهنگی مسئولان باشاگه چند روز دیرتر به اردوی پرسپولیس در ترکیه می‌رود.

 

 

کاشانی دستیار داخلی می‌خواهد، دایی دستیار خارجی

سرپرست باشگاه پرسپولیس در صحبتی که با علی دایی داشته از او خواسته به جای دستیار خارجی از دستیار داخلی در این تیم استفاده کند.در پی درخواست علی دایی برای حضور ژلکو میاچ در تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد که وی به دلیل داشتن قرارداد با تیم هایدوک کرواسی برای حضور در ایران مشکل قانونی دارد.

 

در همین راستا حبیب کاشانی از دایی خواسته قید حضور میاچ در پرسپولیس را بزند و از دستیار ایرانی استفاده کند. باخبر شدیم علی دایی با این درخواست مخالفت کرده و گفته اگر شرایط برای حضور میاچ در ایران فراهم نشود وی باز هم از دستیار خارجی برای حضور در پرسپولیس دعوت خواهد کرد.


کاپیتان‌های پرسپولیس تغییر می‌کنند

 

بعد از نارضایتی علی دایی از عملکرد شیث رضایی و علیرضا حقیقی وی تصمیم گرفته 2 بازیکن دیگر را به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس معرفی کند.

 

باخبر شدیم احتمال زیادی وجود دارد که سپهر حیدری به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس معرفی شود زیرا دایی از عملکرد حقیقی ناراضی است و تصمیمی هم برای استفاده از شیث رضایی در دیدارهای آینده ندارد. این احتمال می‌رود که از میان امیرحسین فشنگچی، محمد نوری و غلامرضا رضایی هم یک بازیکن به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس انتخاب شوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)