مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني از كريمي خواسته ابتدا تمركزش براي حضور در استيل‌آذين را از دست نداده، سپس با توجه به درخواست پرسپوليس براي بازگشت به اين تيم در نيم فصل ليگ برتر، تصميم قطعي‌اش را بگيرد و با صحبت با حسين هدايتي، مديرعامل استيل‌آذين، تكليفش را براي حضور در پرسپوليس روشن كند.

*باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به دادگاه حكميت ورزش (CAS) درخواست كرد تا در مورد شكايت شركت آلفا، داور اين پرونده را هر چه سريع‌تر مشخص كند.
مسئولان پرسپوليس تأكيد كرده‌اند در صورت بروز مشكلات در پي دير معرفي شدن اين داور، عواقب آن را بر عهده نخواهند گرفت.
با توجه به اين كه شركت آلفا، مجدداً شكايت خود را بابت نرفتن پرسپوليس به آمريكا و كانادا اعلام كرده‌،‌ مسئولان CAS هفته گذشته يك داور را از رژيم صهيونيستي براي گفت‌وگو مابين مسئولان پرسپوليس و شركت آلفا مأمور كرده بودند. با اعتراض پرسپوليسي‌ها، قرار شد مسئولان CAS داور جديدي را به پرسپوليس معرفي كنند.
باشگاه پرسپوليس قرار بود در گذشته 2 بار در اردوي آمريكا و كانادا شركت كند اما هر دو بار اين اتفاق رخ نداد تا شركت آلفا از اين تيم شكايت كند. با اين حال مسئولان پرسپوليس معتقدند با استناد به مداركي كه دارند هيچ گونه غرامتي نبايد بپردازند.

*پرونده بازيكنان پانامايي كه از پرسپوليس به فيفا شكايت كرده‌اند، بررسي و قرار شد پانامايي‌ها نماينده‌اي را به باشگاه پرسپوليس معرفي كنند تا در اين مورد، مذاكراتي بين آنها و مسئولان تيم تهراني انجام شود.
همچنين قرار شد پرسپوليس آخرين اقدامات انجام داده در اين مورد را در نامه‌اي به فيفا اعلام كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)