مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در بازى با استقلال يك گل از روى فرصت كرنر به ثمر رساند. هر چند اين گل پذيرفته نشد، اما آنها در اين فصل از روى ضربات كرنر گل نزده بودند.


پرسپوليس در استفاده از ضربات ايستگاهى عملكرد ضعيفى داشت ولى در بازى با نفت محمودآباد نيز آنها موفق به گلزنى از روى ضربات شروع مجدد شدند و همچنين گلى كه مقابل ملوان به ثمر رساندند نيز از روى ضربات ايستگاهى بود. به نظر مى رسد تمريناتى كه سرخپوشان در اين مدت روى اين ضربات داشتند موثر واقع شده است و حالا آمار گلزنى آنها روى اين گونه ضربات در حال افزايش است، هر چند ناكامى در كسب نتيجه مانع از به چشم آمدن اين پيشرفت شده است.

 

عمادرضا 21 آبان در تهران

 

عمادمحمدرضا بازيكن الزمالك مصر ۲۱ آبان ماه سال جارى براى عقد قرارداد با مسئولان پرسپوليس به تهران مى آيد. گفتنى است كه مبلغ رضايتنامه عمادرضا ۲۷۰ ميليون تومان اعلام شده است.


اكبرى هنوز ۹۰ دقيقه اى نيست
بعضى بازيكنان پرسپوليس وقتى فرصت بازى دارند از آن به خوبى استفاده نمى كنند. وقتى كه اين فرصت از دست مى رود، بعد به آب و آتش مى زنند كه دوباره آن را به دست آورند. در چنين مواقعى بازيكنان در حالى كه هنوز مصدوميت را كاملاً پشت سر نگذاشته اند، براى بازى كردن بى قرار مى شوند. چند وقت قبل محمد منصورى بر سر اين مساله با كادر پزشكى اختلاف داشت. اين بار هم جلال اكبرى مى خواست در جام حذفى بازى كند كه كادر پزشكى به كار فنى اعلام كرد او آماده نيست. اكبرى براى بازى با ذوب آهن از نظر پزشكى مشكل ندارد اما او در حالى مدعى است كه مى توانست در جام حذفى بازى كند كه براى بازى ذوب آهن بازيكن ۹۰ دقيقه اى نيست. او طى روزهاى گذشته، برنامه هاى بدنسازى را دنبال كرده است و كادر فنى مى گويد، او هنوز براى ۹۰ دقيقه بازى آماده نشده است.

تبريك اتحاديه باشگاه هاى فوتبال ايران به على دايى

اتحاديه باشگاه هاى فوتبال ايران با ارسال نامه اى به باشگاه پرسپوليس، انتخاب على دايى را به عنوان يكى از ۵۰ اسطوره زنده فوتبال جهان تبريك گفت.اتحاديه باشگاه هاى فوتبال ايران در اين نامه كه خطاب به حبيب كاشانى نوشته شده است، حضور على دايى در جمع ۵۰ بازيكن افسانه اى جهان فوتبال را به خانواده بزرگ پرسپوليس تبريك گفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)