پرسپولیس نیوز : رئیس دانشگاه پرسپولیس ضمن اعلام استعفای خود از این سمت گفت: سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌ها زیاد بود و حس کردم اگر من کنار نروم، دانشگاه پرسپولیس قربانی می‌شود.

داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس امروز در نشست خبری که برگزار کرد از سمت خود استعفا داد.

وی در این نشست خبری درباره استعفایش از ریاست دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: در کار ما مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی انجام می‌شد و حس می‌کردم اگر من کنار نروم دانشگاه قربانی می‌شود و به همین دلیل از سمتم کنار می‌روم تا دانشگاه پرسپولیس ضربه نخورد. البته شاید چون سردار رویانیان پشت این دانشگاه است این فشارها وجود دارد اما طبق تصمیمی که در هیات امنای دانشگاه گرفته شد قرار شد مهدی خواجه‌وند به عنوان سرپرست دانشگاه پرسپولیس فعالیت کند.

سودی اظهار داشت: در این مدت دو سه اتفاق ماندگار انجام دادیم اول اینکه کلینیک باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر بنا کردیم تا بازیکنان برای درمان آسیب‌دیدگی‌شان به مراکز دیگر نروند و از طرف دیگر در دانشگاه پرسپولیس هزار و 535 دانشجو داشتیم و من با افتخار این پست را در این شرایط تحویل می‌دهم هرچند که کماکان عضو هیات مدیره دانشگاه هستم و هر کمکی که از دستم بربیاید انجام می‌دهم. از سوی دیگر خوشحالم که خواجه‌وند به این سمت انتخاب شد.

رئیس سابق دانشگاه پرسپولیس در ادامه نشست خبری‌اش در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در ابتدای کار خیلی‌ها فکر می‌کردند تشکیل این دانشگاه یک نمایش و در حد شعار است اما دیدید که دانشگاه چه رشد قابل توجهی داشت به طوری که الان بزرگترین مرکز علمی کشور با هزار و 535 دانشجو و فعالیت در 23 رشته ورزشی در مقطع کاردانی و کارشناسی است. خوشبختانه برخی رشته‌های نوین را هم وارد دانشگاه کردیم و فعالیت ما به گونه‌ای است که برخی افراد با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا هم در کلاس‌های کارشناسی دانشگاه پرسپولیس حاضر می‌شوند. از طرف دیگر 780 فارغ‌التحصیل در این دانشگاه داشتیم و 517 فارغ‌التحصیل دیگر را هم در 31 شهریور فارغ‌التحصیل خواهیم کرد.

سودی درباره اینکه استعفایش از ریاست دانشگاه پرسپولیس به دلیل ربوده شدن فرزندش توسط آدم‌ربایان بوده یا نه؟ گفت: نمی‌دانم این مسئله با ربوده شدن فرزندم مرتبط است یا نه اما به هر حال فشارهای زیادی به ما وارد شد البته جا دارد از پلیس آگاهی تشکر کنم که فرزندم در کمتر از 10 ساعت پیدا شد اما فردی که راننده بود نمی‌دانست که فرزند من در حال ربوده شدن است هرچند که وظیفه دارم از محمود گودرزی وزیر ورزش و پلیس آگاهی که به پرونده فرزندم ورود کردند تشکر کنم. با این همه حس می‌کنم این مانع‌تراشی‌ها زیاد شد و اگر من از این سمت بروم شرایط بهتر می‌شود.

 در این نشست خبری حسین کلانی و محمدرضا زادمهر دو نفر از اعضای هیات مدیره و هیات امنای دانشگاه به همراه مهدی خواجه‌وند سرپرست جدید این دانشگاه حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)