پرسپولیس نیوز :  روزنامه پیروزی، روزنامه هواداری پرسپولیس که سال ها به عنوان روزنامه ارگان هواداران پرسپولیس مشغول به فعالیت است امروز روی جلد خود تیتر جالبی را منتشر کرده است.

 روزنامه هواداری پرسپولیس روی جلد خود تیتری را با عنوان "در پاسخ به ادعای تخیلی و خنده دار استقلالی ها،سورپرایز واقعی روزنامه پیروزی برای هواداران فردا منتشر می شود" منتشر کرده و به استقبال ادعای علی فتح اله زاده مدیرعامل پیشین استقلالی ها رفته که مدعی شده استقلال با 8 گل پرسپولیس را در سال 46 شکست داده است. حال قرار است، روزنامه پیروزی در شماره فردا سورپرایزی را برای هوادارانش داشته باشد. حال سوال این است که این سورپرایز چه خواهد بود.

همین مساله باعث شد تا با حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی و مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس همکلام شویم. از قدوسی می پرسیم که سورپرایز روزنامه هواداری پیروزی در شماره فردا چه خواهد بود که پاسخ می دهد:"واقعیت امر این است که ادعای آقای فتح الله زاده به عنوان مدیری پرافتخار در فوتبال ایران مبنی بر 8 تایی شدن پرسپولیس در یک مسابقه فوتبال آن هم توسط تیم تاج سابق و استقلال فعلی که توسط یکی از پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال تایید شده در نوع خود عجیب است. آن هم در حالی که این پیشکسوت عزیز کوچکترین اطلاعاتی در مورد آن دیدار نداشته و حتی به یاد ندارند که گلی به ثمر رسانده اند یا نه! طرح این ادعای عجیب و غریب آن هم توسط مدیری چون فتح الله زاده با سبقه درخشانی که دارد، بی گمان توهین بزرگی به تاریخ فوتبال ایران است."

قدوسی افزود: تمام این مسائل و ادعاهای عجیب نشات گرفته بی حماسه گی استقلال و این واقعیت است که استقلال تا به امروز و در تمام  دهه اخیر مقابل پرسپولیس حماسه ای خلق نکرده است.نگاهی به تاریخ دربی های سرخابی نشان می دهد که تمام حماسه ها توسط پرسپولیس به وجود آمده است.پیروزی پرسپولیس با 4 گل ،دیدار یک طرفه و پیروزی پرگل و تاریخی با 6 گل ، عدم شکست مقابل یکی از پرستاره ترین استقلال های دهه آن هم با 2 یار کمتر و خلق حماسه دیدار معروف 9 نفره و جالب تر از همه این ها این جاست که پرسپولیس نه تنها در چند بازی به رغم 10 نفره بودن مقابل حریف دیرینه اش شکست نخورده بلکه این اواخر در 2 دیدار نیز با همین شرایط به پیروزی رسیده است.به ویژه دیدار حماسی و فراموش نشدنی که استقلال با 2 گل پیش افتاد اما این پرسپولیس بود که طی 10 دقیقه 3 گل توسط ایمون زاید به ثمر رساند تا حماسه ای ابدی در تاریخ دربی ها شکل بگیرد. چند پیروزی بر استقلال با نتیجه 3 بر صفر را هم که به نتایج قبلی اضافه کنیم در میبابیم که پرسپولیس در دربی ها سراسر حماسه خلق کرده و استقلال در بی حماسه گی در پی ایجاد آمارهایی این چنینی است.

سردبیر "پیروزی" اضافه کرد: متاسفانه واقعیت امر این است که آن قدر به برد شش تایی پرداختیم که برد چهار تایی فراموش شد و در ادامه همین فراموشی این استقلالی ها بودند که به جعل حماسه روی آوردند و مدعی ساختن عدد جعلی 4 شدند آن هم در حالی که استقلال هرگز موفق نشده در تاریخ فوتبال باشگاهی اش و در دربی ها در 4 بازی پیاپی مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.جعل تاریخ از این واضح تر؟موضوع زمانی تاسف بارتر می شود که جعل عدد 4 عملا توهینی است به تاریخ تیم و باشگاه استقلال.آن هم در شرایطی که معلوم نیست پرویز مطلومی چرا این گونه در تلاش است تا با اعتماد به نفسی باور نکردنی هنوز از خلق حماسه و چهار برد متوالی یاد کرده و تصمیم دارد خود را چهره ای حماسه ساز جلوه دهد!

قدوسی در پایان گفت: در هر حال مهم این است که تمامی اهالی فوتبال و پیشکسوتان بزرگ ادعای زدن 8 گل استقلال به پرسپولیس را رد کرده و آن را یک خواب بزرگ و خیالبافی عجیب تلقی کرده اند.در همین راستا نیز در شماره فردای پیروزی سورپرایز ویژه ای در مورد دیدارهای دربی خواهیم داشت.متاسفانه پس از فتوشاپ گل محمد نوری در دربی 69 که تلاشی بود برای افساید بودن و مردود جلوه دادن گل سالم این بازیکن که با اشتباه محرز داور مردود اعلام شد و البته افشاگری برنامه نود مبنی بر فتوشاپ بودن عکس در رسانه آقای فتح الله،خیلی از حقایق را مشخص کرد به نظر می رسد اقدامات دیگری برای خلق یک حماسه غیر واقعی در حال انجام است.آن هم در حالی که برای این دربی خیالی شان نه تاریخی مشخص شده و نه مکان و کوچکترین اطلاعاتی از گلزنان این بازی ارائه داده اند.بر همین اساس یکی از همکاران ما که تمامی اهالی رسانه در صداقت کاری و تخصص و تسلط او به آمار و ارشیو تاریخ فوتبال ایران اتفاق نطر دارند، مطلبی را در اختیار ما قرار داده که برخلاف ادعاهای جعلی واقعیتی غیرقابل کتمان است که در شماره فردا روزنامه پیروزی منتشر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)