پرسپولیس نیوز : مهاجم نامدار الریان قطر رسما از اقدام عجیبش در دیدار با السد عذرخواهی کرد تا پرونده این اختلاف بسته شود.

سباستیان سوریا، مهاجم ملی‌پوش الریان قطر که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم قطری در کسب پیروزی در بازی رفت مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود، رسما از اتفاقی که در دیدار با السد افتاد، عذرخواهی کرد و دیگر مشکلی برای حضورش در بازی برگشت مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

سوریا در بازی با السد در نیمه اول با تصمیم لادروپ، سرمربی الریان تعویض شد و این تصمیم لادروپ به مزاج مهاجم نامدار خوش نیامد در نتیجه او در اقدامی عجیب بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد که با خشم و ناراحتی لادروپ همراه شد.

به همین خاطر بسیاری معتقد بودند که با این اقدام سوریا، لادروپ به او در بازی‌های آینده میدان نخواهد داد. سوریا در مصاحبه به سایت باشگاه الریان گفت: از تمام کسانی که به باشگاه الریان مربوط می‌شوند از هئیت رئیسه، کادرفنی، بازیکنان و تمام هواداران به خاطر اتفاقی که در بازی با السد افتاد، عذرخواهی می‌کنم. این اتفاق به خاطر شرایط بازی بود البته این را تاکید می‌کنم که این رفتار من به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)