مرجع خبری پرسپولیس : دستيار استيلي پيروزي سرخپوشان مقابل نفت آبادان را حاصل حفظ تمركز و بسته نگه داشتن دروازه در آغاز بازي مي داند و البته به ادامه‌ي روند پرسپوليس در ادامه‌ي ليگ اميد زيادي دارد.


سومديك در پايان ديدار مقابل نفت آبادان عنوان كرد: روي پرسپوليس سرمايه گذاري زياد شده است. البته اين تمام توانايي تيم ما نيست و هنوز همه چيز كامل نبود. اما با اين وجود بازي بسيار خوبي انجام داديم و از بازي بازيكنان و نتيجه راضي هستيم.

 

وي ادامه داد: در اين بازي توانستيم نسبت به بازي‌هاي گذشته كار تركيبي را بيشتر در زمين انجام دهيم. مخصوصا در نيمه‌ي اول كه بازي خوبي انجام داديم. در نيمه‌ي دوم كمي تحت فشار قرار گرفتيم، اما باز هم خوب كار كرديم و در زمين جنگدگي زيادي داشتيم. فكر مي كنم با اين پيروزي در مسير موفقيت قرار گرفته‌ايم و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي هم بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم.

 

دستيار استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا هواداران مي توانند به ادامه‌ي اين روند در هفته‌هاي آتي اميدوار باشند، گفت: بايد اين گونه باشد و شك نكنيد به همين شكل خواهد بود. كادر فني روي اين مساله كار خواهد كرد و مخصوصا شخص حميد استيلي تلاش زيادي كرده است. اميدوارم با تمرين‌هاي خوبي كه داشتيم كه حاصلش پيروزي در اين ديدار بود، بتوانيم اين روند را تداوم ببخشيم. پيشرفت زيادي در اين چند هفته داشتيم و البته هنوز جا براي بهبود وضعيت تيم وجود دارد و اين حد نهايي ما نيست.

 

سومديك درباره‌ي تفاوت بازي نفت با ديدارهاي قبلي پرسپوليس هم گفت: قبول دارم كه مقابل نفت بهتر بازي كرديم، اما مساله ديگري هم وجود داشت؛ اين كه پرسپوليس در بازي‌هاي قبل گل اول را دريافت مي كرد كه بعضا اين اتفاق خيلي زود هم رخ مي داد. اين مساله باعث مي شد كار دشوار شود. اما در اين بازي تمركزمان را حفظ كرديم، توپ را كمتر از دست داديم و نتيجه‌اش اين شد كه ابتدا گل نخورديم. همين مساله كار ما را براي ادامه‌ي بازي آسان كرد.

 

مربي آلماني پرسپوليس درباره‌ي درخشش جواد كاظميان كه مقابل نفت آبادان هت تريك كرد، اظهار كرد: جواد بازيكن بسيار با كيفيتي است كه البته در بازي‌هاي قبل مصدوميتش به طور كامل برطرف نشده بود و نمي توانست با تمام توان بازي كند. مانند اولادي كه او هم هنوز مصدوم است و نمي تواند تيم را همراهي كند. كاظميان امشب [چهارشنبه] بازي بسيار خوبي انجام داد و گل‌هاي زيبايي زد.

 

سومديك درباره‌ي نيمكت نمشيني حقيقي كه بر خلاف بازي‌هاي گذشته فرصت بازي كردن را پيدا نكرده بود، عنوان كرد: فكر مي كنم حقيقي از آمادگي كامل به دور بود و كادر فني اين تصميم را براي دروازه‌ي پرسپوليس گرفت.

 

دستيار استيلي در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس در تمام بازي‌هايش گل دريافت كرده و آيا كادر فني از وضعيت خط دفاعي تيم راضي است، اظهار كرد: به بازي‌هاي گذشته كاري ندارم. اما در اين بازي نمي توانم و نمي خواهم از كسي انتفاد كنم. تيم ما نتيجه گرفته است و همه بازيكنان از سه امتياز خوشحال هستند. مدافعان همچنان كه در شكست‌هاي يك تيم سهيم هستند در پيروزي‌ها هم نقش دارند.

 

وي همچنين درباره‌ي ديدار با ذوب آهن در هفته‌ي ششم ليگ برتر و پيش از بازي با استقلال گفت: ليگ ايران بسيار قوي است و تيم‌ها فاصله‌ي چنداني با هم ندارند. بايد تلاش كنيم با تمام قوا به اصفهان برويم و امتياز از دست ندهيم. به هيچ وجه حق نداريم نه ذوب آهن و نه هيچ تيم ديگري را دست كم بگيريم، چرا كه به ادامه‌ي اين روند نياز داريم.

 

سومديك در پايان در حالي كه در انتظار تاكسي بود، عنوان كرد كه از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني به مرخصي مي رود و دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

 

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته‌ي پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال، چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادي و در حضور نزديك به 40 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادي با نتيجه‌ي 3 بر يك نفت آبادان را شكست داد و نخستين سه امتيازش در ليگ يازدهم را كسب كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)