سه شنبه 6 اسفند(12:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه سپاهان از خوردبین، عابدزاده و پیروانی تقدیر می کنند

باشگاه سپاهان اصفهان پیش از آغاز دیدار روز جمعه تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس تهران، طی برنامه‌ای ویژه از محمود خوردبین، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی سه چهره شاخص و ستودنی فوتبال ایران تقدیر می کند.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : “مسروریم از اینکه در رقابت‌های لیگ امسال آغازگر سنت زیبا و ماندگار تقدیر از بزرگان فوتبال ایران در دیدارهای خانگی‌‍مان بوده‌ایم و در ادامه این سنت روز جمعه از سه چهره دوست داشتنی تیم پرسپولیس تقدیر می شود“.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: “محمود خوردبین، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی سه پیشکسوت و ستاره سال‌های نه چندان دور خانواده پرسپولیس تهران، بزرگانی هستند که فارغ از تعلقات باشگاهی به عنوان تلاشگران و ستاره‌های فوتبال ایران شایسته بهترین سپاس و قدردانی‌ها هستند و در روز دربی شاهینی‌های ایران توسط مسئولان باشگاه سپاهان مورد تقدیر قرار می گیرند“.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15 روز جمعه با قضاوت خداداد افشاریان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می ش

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)