مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري كه حالا به عنوان رهبر داخل ميدان سرخپوشان پايتخت شناخته مي‌شود، مي‌گويد: کاپیتانی پرسپولیس برای من افتخار بزرگی محسوب می شود و این جا از همه پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می گیرم و امیدوارم وظیفه ام را به خوبی انجام دهم.


شرايط اردوي آنتاليا و حضور در تورنمنت چهارجانبه راضي‌كننده بود؟
اردوی ترکیه یکی از بهترین اردوهای پرسپولیس در سال های اخیر بوده و از آن به نحو احسن بهره بردیم. نقاط قوت و ضعف خود را در آنتالیا شناختیم و امیدوارم اثرات آن را در ادامه رقابت های گوناگون شاهد باشیم. به نظر من بازی با اینتراخت فرانکفورت یکی از بهترین دیدارهای پرسپولیس بود و بدون هراس از نام حریف به میدان رفتیم و اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم به پیروزی برسیم.

 

اما در بازي دوم نشاني از آن تيم روز اول نداشتيد.

 

در بازی رده‌بندی با آنتالیا اسپور بازیکنان کمی خسته بودند و نتوانستند شایستگی های خود را نشان دهند و بازی را واگذار کردیم. در ترکیه زورمان به داور نمی رسید و با هر زبانی که صحبت می کردیم به حرفمان توجهی نمی کرد. دو گل آنها صحیح نبود اما قربانی قضاوت قاضی مسابقه شدیم. این بازی ها تجربه خوبی برای ما بود و از آن می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم.

 

مهمترين اتفاق اردوي تركيه انتخاب تو به عنوان كاپيتان اول تيم بود.
کاپیتانی پرسپولیس برای من افتخار بزرگی محسوب می شود و اینجا از همه پیشکسوتان پرسپولیس همانند، علی پروین، محمود خوردبین، همایون بهزادی، محمد پنجعلی، علی دایی، کریم باقری و همه بزرگان رخصت می گیرم و امیدوارم وظیفه ام را به خوبی انجام دهم. وظیفه ام سنگین تر شده اما مهم کاپیتانی من نیست؛ پرسپولیس 25 کاپیتان دارد و همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا باعث شادمانی هوادارانمان شویم.

 

در اين اردو مياچ هم به پرسپوليس اضافه شد. در مورد او چه نظري داري؟
میاچ مربی خوبی است و می تواند به پرسپولیس کمک کند. دایی بی دلیل کسی را به عنوان مربی به تیم نمی آورد و مطمئن باشید حضور ژلکو به سود پرسپولیس خواهد بود.

 

فكر مي‌كني وحيد هاشميان بتواند مشكلات فني پرسپوليس در خط حمله را كم كند؟
وحید از نظر فنی و شخصیتی انسان والایی است و حضور هاشمیان سبب می شود تا خط حمله پرسپولیس تقویت شود. حضور هاشمیان را به فال نیک می گیریم و اطمینان دارم که وحید به ما کمک خواهد کرد.

 

ظاهراً بار ديگر از عدم دعوتت به تيم ملي گله كرده بودي؟
برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ملی پوشان بهترین نتایج را به ارمغان آورند. نمی خواهم درباره عدم دعوت به تیم ملی صحبت کنم و ترجیح می دهم تمرکزم را روی پرسپولیس قرار دهم.

 

درباره حضور در تورنمنت امارات چه نظري داري؟
اردوی امارات هم برای پرسپولیس مفید خواهد بود و بازی با تیم هايي نظیر زنیت سن پترزبورگ روسیه و اسپارتا پراگ جمهوری چک باعث می شود بازیکنان آماده تر شوند. برای علی دایی جانمان را هم می دهیم و برای موفقیت پرسپولیس و شادی دل هواداران همه کار خواهیم کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)