مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع پرسپوليس در رابطه با بازى مقابل سپاهان گفت: بازى خوبى بود اما اگر صد بار ديگر به رحمتى پنالتى مى زديم او دفع مى كرد چون شرايط در آن زمان اينگونه بوده است. گفت و گويى با وى ترتيب داده ايم كه در ذيل مى خوانيد:

• از بازى مقابل سپاهان بگوييد چطور بود؟
– بازى مقابل سپاهان از قشنگ ترين بازى هايى بود كه پرسپوليس تا به حال انجام داده بود با توجه به هواى نامساعد و در آن شرايط سخت هر ۲ تيم خيلى خوب كار كردند اما ما با توجه به اينكه ۲ پنالتى را از دست داديم شرايط مان خيلى سخت تر بود با توجه به اينكه مقابل سپاهان ۱۰ نفره بازى كرديم سعى كرديم بازى خوبى را از خودمان نمايش دهيم. كمترين توقع ما از اين بازى تساوى بود اما متأسفانه غير عادلانه تمام شد و عدالت رعايت نشد.

• فكر مى كنيد هواداران عليه شما شعار دادند؟
– من عادت كردم.

• اما شما اصفهانى بوديد و اين حركت كمى دور از تعجب بود؟
– راستش من فكر مى كنم اين شعارها از قبل طراحى شده است چون هر دفعه اين شعار ها عوض و با ريتم و آهنگ خاصى خوانده مى شود البته من مى دانم كه اين ها تماشاگر ان اصيل اصفهانى نيستند بلكه تماشاگرنما هستند كه ما را مورد لطف خود قرار مى دهند.

پنالتى به گل تبديل مى شد ما حتماً برنده بوديم با توجه به اينكه ۱۰ نفر هم بازى كرديم با اين حال ديگر كار از كار گذشته اتفاقى كه نبايد مى افتاد، افتاد ما بايد به فكر بازى هاى ديگر خود باشيم كه ان شاالله بتوانيم با نتايج خوبى ديدار هاى بعدى را ببريم.

• شما گفته بوديد كه پرسپوليس حق ندارد جز پيروزى به چيزى فكر كند پس چه شد؟
– واقعاً همين طور است من الان هم همين را مى گويم ما ۲ پنالتى را از دست داديم اگر

• برفى بودن هوا چقدر در بازى شما تأثير داشت؟
– خب حتماً همين طور بود شرايط هم براى ما هم براى سپاهان سخت بود اما بايد اين را در نظر گرفت كه سپاهانى ها به اين شرايط عادت داشتند. با توجه به اينكه در خانه اين بازى را انجام دادند و فولاد شهر اصفهان در ارتفاع قرار دارد براى ما هم كه در آن شهر به عنوان ميهمان مقابل سپاهان قرار گرفتيم به نسبت سخت تر بود در ضمن اينكه ما ۱۰ نفره بازى كرديم اما سعى كرديم بازى را به نحو احسن انجام دهيم اما بد شانسى آورديم.

•۲ پنالتى را از دست داديد؛ در اين رابطه صحبت كنيد؟
– كلاه كج و نوروزى از بهترين بازيكنان و پنالتى  زن هاى تيم ما هستند اما بايد توجه كرد كه رحمتى خيلى خوب عكس العمل نشان داد و توانست اين شوت ها را دفع كند و اعتقاد دارم كه اگر ما ۱۰۰ بار ديگر هم به سپاهان پنالتى مى زديم، رحمتى آنها را دفع مى كرد. عادل و هادى خيلى خوب به سمت دروازه شوت زدند اما متأسفانه با در بسته روبرو شدند.

• مى گويند كه اگر شما پنالتى را مى زديد، حتماً به گل تبديل مى شد. نظر شما در اين باره چيست؟
– من روحيه خوبى براى شوت كردن داشتم و باروحيه خوبى بازى  مى كردم اما پنالتى زن هاى ما از قبل تعيين مى شوند. مربى برحسب اينكه كدام بازيكنان قوى تر و بهتر شوت مى كنند. انتخاب مى كنند من فكر مى كنم كه بحث روحيه جدا و اينكه چه كسى پنالتى بزند هم جداست اما اين اعتقاد را هم دارم كه عادل از بهترين شوتزنهاى ما است و هركس ديگرى هم جاى او مى زد رحمتى مى گرفت و به عقيده من رحمتى برنده بود نه سپاهان.

• بازى بعدى را چطور مى بينيد؟
– تمام بازيهايى كه پرسپوليس انجام دهد همه سخت است، بازى در داخل و يا خارج فرقى ندارد و ما نبايد تيمى را دست كم بگيريم مس اگرچه در فصل گذشته نتوانست خوب نتيجه بگيرد اما بايد توجه كرد كه مس تيم پرمهره اى است و سرمربى خوبى هم دارد. مظلومى از بهترين  مربى هاست اما ما هم با هدف قهرمانى جلو مى رويم و جز قهرمانى و برد هدف ديگرى در سر نمى پرورانيم تا از كورس قهرمانى جانمانيم با توجه به اينكه قهرمانى سخت است و همه تيم ها نتيجه از دست مى دهند. ما ۴ ماه بازى داريم كه در اين ديدارها شرايط سخت است اما اگر بخواهيم اين شرايط سخت را پشت سر بگذاريم و از كورس جا نمانيم بايد به بهترين شكل ممكن كار كنيم.

• نصيرزاده مى گويد گلى كه شما زديد آفسايد بود شما چه نظرى داريد؟
– راستش حرف من در مورد داورى است. با توجه به اينكه من به نظر داورها و كارشناسان داورى آقاى نصيرزاده احترام خيلى زيادى قائل هستم اما معتقدم نظر نصيرزاده از پشت تلويزيون بوده است. اگر ايشان در آن موقعيت حضور داشتند و اين بازى را از نزديك مى ديدند، متوجه مى شدند كه من در شرايط آفسايد نبودم. چون من هميشه شرايط خود را خوب چك مى كنم و سعى مى كنم از آخرين بازيكن نيم متر فاصله داشته باشم اما اين نظر داورى است و من هرچه بگويم كسى توجه نمى كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)