مرجع خبری پرسپولیس :
يك برد بسيار باشكوه دست پيدا مي كرد. به بهانه اين تعلل خط دفاع سراغ سپهر حيدري مدافع اصفهاني پرسپوليس رفتيم و با او در مورد مسائل مختلف به گفت وگو نشستيم.

مقاومت خيلي زود جلوي پرسپوليس وا داد نظر تو در اين باره چيست؟

-مي دانيد كه حريف تا قبل از اين بازي باخت نداشت و حتي چند هفته با شايستگي در صدر جدول قرار گرفته است. آنها بازيكن نامي ندارند اما بازيكنان آنها سرعتي، سرزن و گلزن هستند و واقعا در اين بازي ما را اذيت كردند.

چه شد كه در دقايق پاياني، دفاع پرسپوليس آنقدر آشفته عمل كرد؟

-در 5 دقيقه آخر بازي همه مي خواستند گل بزنند. من عملكرد دفاعي تيم را بد نمي بينم، اما متاسفانه وقتي بچه ها بازي را ول كردند و رفتند تا تعداد گل ها را به عدد 5 يا 6 برسانند دفاع آسيب پذير شد.

روي گل دوم مقاومت خيلي شاكي بودي. ماجرا چه بود؟
-در آن صحنه دفاع راست ما در محل حضور نداشت. جناح راست مان خالي بود و من هم دست تنها فقط مجبور شدم خودم را به سمت توپ پرت كنم اما اين كار هم ثمري نداشت و توپ تبديل به گل شد. هر چه فرياد مي زديم بچه ها برگردند برنمي گشتند. فكر مي كنم اين گل درس خوبي به ما داد تا ديگر براحتي بازي و خط دفاع را رها نكنيم.
 
در چند سال اخير، پرسپوليس هر از چندگاهي چنين بازي خوبي را از خود به نمايش مي گذاشت اما بعد نمي توانست روند پيروزي هايش را حفظ كند. اين بار چه خواهد كرد؟
 -مطمئن باشيد اين بار شرايط فرق مي كند. ما به اين برد نياز داشتيم اما اين برد براي خلاصي كامل از حاشيه ها كفايت نمي كند. ما به بردهاي بيشتري نياز داريم. ما در اين مدت جز در بازي با شاهين بوشهر بد بازي نكرديم. مطمئن باشيد از اين بازي به بعد بهتر هم ظاهر خواهيم شد.

 استقبال هواداران در اين بازي خوب نبود؟

-البته همان هايي كه آمده بودند برايمان سنگ تمام گذاشتند و جا دارد كه از آنها تشكر كنيم. اما بايد به آنها هم حق بدهيم. خيلي هواداران مان را در اين مدت اذيت كرده بوديم. ما اين برد را به آنها تقديم مي كنيم و منتظريم تا در بازي بعدي كه در آزادي برگزار مي شود دوباره شاهد حضور پرشور آنها در ورزشگاه باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)