بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید اگر این تیم از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها است.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرسپولیس‌ بعد از کنار رفتن از جام حذفی، گفت: باید بپذیریم باخت بخشی از فوتبال است و تیم‌های بزرگ دنیا هم شکست می‌خورند. پرسپولیس‌ نتایج درخشانی به دست آورده و نباید به خاطر یک شکست، آن هم در ضربات پنالتی عملکرد گل‌محمدی با زیر سوال ببریم. پرسپولیس با این کادرفنی نتایج خیلی خوبی گرفته است و با اختلاف ١٧ امتیاز پوکر را ثبت کرده است. بنابراین بی انصافی است اگر الان اینگونه بخواهیم کادرفنی را به باد انتقاد بگیریم. به نظر من یحیی گل‌محمدی در اوضاع کرونا تیم را به خوبی را هدایت کرد و اجازه نداد از نظر نتیجه گیری تیم دچار بحران شود.

وی افزود: در دیدار برابر استقلال، هم کادر فنی و هم بازیکنان اشتباه کردند. در فوتبال اگر اشتباهی نباشد اصلا گلی به ثمر نمی‌رسد. خیلی‌ها درباره ترکیب تیم می‌پرسند اما قطعا گل‌محمدی خودش بیشتر از هر کس دیگری دوست داشته تا تیمش پیروز باشد و سعی کرده بهترین نفرات را به زمین مسابقه بفرستد. ما در تمرینات نبودیم تا از شرایط بازیکنان با خبر باشیم و در هر حال باید به نظر گل‌محمدی احترام بگذاریم. پرسپولیس الان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد. هواداران حق دارند ناراحت باشند اما هیچکس بیشتر از بازیکنان و کادر فنی از این باخت ناراحت نیست. هواداران با حمایت‌های خود نقش مهمی در ثبت پوکر ایفا کردند و الان هم می‌توانند با حمایت پرسپولیس‌ کمک کنند نتایج خوب ادامه داشته باشد.

حیدری ادامه داد: بعد از بازی من و خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس، به استقلال تبریک گفتیم اما چیزی که شنیدیم و خنده دار بود این بود که استقلالی‌ها گل‌های پنالتی‌ها را هم شمارش کرده بودند. بعضی‌ها هم صحنه‌های آهسته را هم شمارش کرده بودند و برخی دیگر پنالتی‌هایی که در تمرینات زدند را هم حساب کردند. این رفتارها و کری خوانی‌ها واقعا زشت است. شان و شخصیت باشگاه استقلال خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. جالب است این نوع رفتار را هم در بین هواداران استقلال و هم در بین پیشکسوتان این تیم می‌بینیم. این رفتار بچگانه است. در فوتبال ضربات پنالتی را نمی‌شمارند اما پیشکسوت استقلال می‌آید و می‌گوید ما هم ۶ گل زدیم! بالاخره بازی دیگر هم شاید در پیش باشد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود دیگر مرزها هم بسته است و نمی‌توانند جایی بروند و باید بازی سوپرجام برگزار شود.

او درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس هم گفت: در این زمینه باید دید یحیی گل‌محمدی چه لیستی به باشگاه داده است. فکر می‌کنم او اسکلت تیم را حفظ می‌کند و با جذب چند بازیکن تیم را تقویت می‌کند. اگر از پرسپولیس حمایت لازم انجام شود و برنامه‌های گل‌محمدی اجرایی شود، پرسپولیس‌ می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد. همین الان هم اگر ان‌شاءالله تیم از گروهش صعود کند، شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)